Ingerlisere Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Kanskje litt feil å legge detter her, men det er det nærmeste jeg kommer! Men julegave og bursdagsgave er jo ca det sammen! Kjæresten fyller helle 20 år på mandag, men han er så vanskelig og sier han ikke ønsker seg noe.. Jeg har allerede kjøpt to gaver, men siden det er en rund dag, vil jeg også kjøpe han noe litt mer spesielt. Har tenkt på noe smykke, men har allerede kjøpt et armbånd, ring og smykke er han ikke så keen på å bruke. Trenger jo ikke å være noe sånt, men vil ikke kjøpe noe klær som blir brukt i et år.. Noen som har tips?? Han har ikke noen spesielle interesser, veldig glad i everton, men slike billetter er litt over budsjettet for meg.. Ligger på rundt 500-1000kr pga de andre gavene. Hva har dere gitt til deres gutter for å gjøre det spesielt? Og hva kunne dere gutter tenkt dere på en slik dag?
Gjest Brillefin Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Hva med noe dere kan gjøre sammen? konsert? booke et hotellrom? teater, fotballkamp eller noe?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Hvis han ikke vil bruke de smykkene du allerede har gitt ham tror jeg kanskje det er et klart signal om at han ikke er så glad i å gå med smykker, så da trenger du hvertfall ikke kjøpe fler Hvilke interesser har han foruten fotball? Det trenger jo forsåvidt ikke være kampbilletter for å være bra, du kan jo kjøpe et Everton-skjerf eller en skjorte (fås på nett), på den måten viser du jo at du bryr deg om å få med deg hva han liker også Til mine ekser har jeg kjøpt blant annet reiser, brettspill/dataspill, bøker, klær, sko, fiskeutstyr, kokkekniver og konsertbilletter. Har alltid vært midt i blinken, men så har jeg også gått for ting de ønsker seg og ikke ting jeg synes de burde ha, om du skjønner? Anonymous poster hash: a2dd1...1b5
Ingerlisere Skrevet 2. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2013 Han spiller litt, men vil gi han litt mer enn et spill! Tenkte jo på å hjelpe han til den nye Xbox, men så ble realesedatoen utsatt.. :-( Har tenkt litt på det! Vi bor i Haugesund, og han er jo glad i fkh, men faren har sesongkort som han bruker å låne bort til han, så føler det hadde vært litt bortkastet, og han hadde ikke fått så stor glede av det siden det er 'normalt' for han å dra på kamp! Men skal sjekke ut hva som skjer i Haugesund fremover! Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Dagfinn Lyngbø er jo på turne og i Haugesund 18.-21. Desember, to billetter dit må jo være genial gave. Kanskje kombinert med litt mat?Anonymous poster hash: 613e2...8e0 1
Gjest Eurodice Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Når kjæresten din har sagt at han ikke ønsker seg noe, synes jeg at du skal ta ham på ordet og ikke kjøpe noe mer. Du har jo allerede kjøpt to gaver.
Suzzi Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Jeg synes ikke du burde gi han noe mer som han absolutt ikke har ønsket seg, men kanskje en opplevelse. Feks kan du gi han et gavekort på middag og massasje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå