Trønderberte Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Jeg og kjæresten min har vært sammen i litt over et år. Han er i en slik guttegjeng der man ikke tar seg en pils for kos, men 15 stk for å bli drita. Så årner de seg med sjåfør å drar på gutterunder til nabobygda. Ikveld er en slik kveld. Jeg er på jobb der jeg jobber seinvakt lørdag og tidlig søndag. Mens han er på gutterunder, med de single kompisene sine. Jeg er så jææævli redd for å miste han, at jeg faktisk kan miste han fordi jeg er for sjalu.. Jeg er redd for å våkne av ei mld der det står slikt som "jeg har gjort noe dumt"... Han har aldri vært utro mot meg, men før vi ble sammen da vi bare holdt på, så pulte han ei annen ei der jeg fikk ei mld på natta om at jeg fortjente så sykt mye bedre... Jeg har kommet over den episoden, men jeg er fremdeles litt redd for å miste han. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, å vi er bare i 19-20 år alderen enda, og skal dette fungere må jeg skjerpe meg. Og jeg vet det er jeg som er problemet.. Noen som ikke er sjalu som kan gi meg råd, eller evt har hatt det slik før som kan gi meg noen råd?
Trønderberte Skrevet 2. november 2013 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2013 Redigert:Han har aldri vært utro mot meg, men før vi ble sammen da vi bare holdt på, så pulte han ei annen ei der jeg fikk ei mld på natta om at jeg fortjente så sykt mye bedre... Jeg har kommet over den episoden, men jeg er fremdeles litt redd for at noe lignende kan skje...
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Hva er en gutterunde? Anonymous poster hash: a1344...7fb 1
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Veldig greit at han benytter sjansen til en bytur med kompisene mens du jobber da. Det hadde vært fare på ferde hvis han insisterte på å dra mens du har frihelg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Jeg elsker han av hele mitt hjerte, å vi er bare i 19-20 år alderen enda, og skal dette fungere må jeg skjerpe meg. Og jeg vet det er jeg som er problemet.. Han har vært utro før og skal ut med en gjeng som henger igjen i 15-årsalderen og bare skal bli så drita de kan før de reiser til nabobygda. Da er jeg uenig i hele premisset ditt her, jeg synes ikke du er problemet. Du har problemet, men han har gitt deg grunn til å tenke som du gjør. Jeg er forresten heteromann i et forhold, jeg er ikke en dame som bare skal støtte opp om alt andre damer tenker. Anonymous poster hash: fb886...7ff 4
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Redigert:Han har aldri vært utro mot meg, men før vi ble sammen da vi bare holdt på, så pulte han ei annen ei der jeg fikk ei mld på natta om at jeg fortjente så sykt mye bedre... Jeg har kommet over den episoden, men jeg er fremdeles litt redd for at noe lignende kan skje... Da dere bare holdt på, så var dere ikke ilag. Ergo han gjorde/pulte akkurat slik som han ville og det hadde du ingenting med. Det er ingen grunn til å mistro ham nu. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Nå er dere jo kjærester. Da tviler jeg på at han kødder rundt. Når dere bare deita, kunne dere jo egentlig pule hvem som helst uten å gjøre noe galt. Men å være sammen med en som fjortisfyller hadde jeg ikke orket (dermed sitter jeg alene på en lørdagskveld i trønderbygd selv akkurat nå).. "Alle" drikker jo for å bli mest mulig dritings her, selv de på 25-30år... Kan trøste deg med en ting, og det er at det ikke virker som at det viktigste er å få seg noe. All energi går til å bli fullere enn sist helg. Anonymous poster hash: b02d7...39e 1
Trønderberte Skrevet 2. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2013 Hva er en gutterunde?Anonymous poster hash: a1344...7fb Der kompisene drikker og drar til et sted for det er fest, og kjærester er forbudt å ha med..
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Der kompisene drikker og drar til et sted for det er fest, og kjærester er forbudt å ha med.. Grei regel synes jeg. 1
Trønderberte Skrevet 2. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2013 Han har vært utro før og skal ut med en gjeng som henger igjen i 15-årsalderen og bare skal bli så drita de kan før de reiser til nabobygda. Da er jeg uenig i hele premisset ditt her, jeg synes ikke du er problemet. Du har problemet, men han har gitt deg grunn til å tenke som du gjør. Jeg er forresten heteromann i et forhold, jeg er ikke en dame som bare skal støtte opp om alt andre damer tenker.Anonymous poster hash: fb886...7ff Her i bygda holder alle gutter mellom 18-30 på slik. Så jeg kan liksom ikke be han droppe de gutterundene..
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Her i bygda holder alle gutter mellom 18-30 på slik. Så jeg kan liksom ikke be han droppe de gutterundene.. Hvorfor skal du det? 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 kjærester er forbudt å ha med.. Men det er andre damer der? Som de hooker opp med da, eller..? Men dere har vært sammen i ett år. Er du plutselig usikker nå, eller har du vært det hele tiden, for han er ofte på sånne runder? Anonymous poster hash: b02d7...39e
Trønderberte Skrevet 2. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2013 Men det er andre damer der? Som de hooker opp med da, eller..? Men dere har vært sammen i ett år. Er du plutselig usikker nå, eller har du vært det hele tiden, for han er ofte på sånne runder?Anonymous poster hash: b02d7...39e Hele tiden, i alle forholde jeg har vært i har jeg vært sjalu.. Det er jo selvfølgelig andre damer på festene der... Å det er akk det at de hopker opp med de jeg er redd for..
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #14 Skrevet 2. november 2013 Jeg er selv ganske sjalu av meg, og jeg har løst dette problemet ved å finne meg en som er like lite interessert i festing som meg selv. Det er utrolig behagelig å slippe slike netter hvor typen er ute på byen og man selv sitter hjemme og bekymrer seg. Anbefales! Anonymous poster hash: 64d2b...2e3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #15 Skrevet 2. november 2013 Jeg var lenge sjalu selv. Og det var ødeleggende, både for meg, de jeg var sammen med og forholdene. Tillitt er noe av det viktigste i et et forhold. Har man ikke dèt, har man egentlig ingenting. Det innså jeg etter at flere forhold gikk i vasken. Det er deg han vil være sammen med. Dårlige ting kan skje, uavhengig av om man bruker tid og energi på å bekymre seg, unngå situasjoner hvor det er "typisk" at det kan skje (som på fest), forsøke å kontrollere typen osv, eller ikke. Nå stoler jeg 100% på typen, og begriper ikke hvorfor jeg var i forhold med de jeg ikke stolte på. Ikke fordi de ikke var til å stole på.. De var sannsynligvis det. Men for at jeg holdt ut med den følelsen av usikkerhet og sjalusi i så lang tid. Anonymous poster hash: b02d7...39e
Gjest Daenerys Skrevet 3. november 2013 #16 Skrevet 3. november 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå