Gå til innhold

Hvilke butikker kan jeg utvide med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jenter! Jeg har i det siste gått meg lei av denne faste runden jeg tar i byen når jeg handler klær. HM, Vero Moda, Only - ferdig. Dette gjør jo også at jeg ser ut som 90% av alle andre på min alder (og yngre). Vil også ha en mer voksen stil, siden jeg nå er 22. Vil fortsatt ha den hovedsakelig mørk i fargene, men ikke like ungjente-aktig. Prisnivået kan ikke være for høyt, mtp lav inntekt. Kan fint betale 500 kr for f.eks et skjørt, så lenge kvaliteten er god og den vil holde mange vask. Har dere noen ideer?

Liker det som sagt mørkt, med sort, burgunder, grønt, blått osv. Ikke neon eller pastell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Jeg kjøper mye klær på Mexx og Companys (som har merker som InWear, Soaked og St Tropez, i tillegg til dyrere merker som Tiger og Designers Remix), men faktisk også en del på Lindex. Kjøpte et knallfint skinnskjørt der i fjor som jeg bare ELSKER! Handlet også mye på MQ da jeg bodde i Oslo.

Anonymous poster hash: 18714...1fb

Skrevet

Bor i Kristiansand. Hvordan er prisnivået på de du nevner? :) Lindex skal jeg absolutt sjekke ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...