Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten fyller helle 20 år på mandag, men han er så vanskelig og sier han ikke ønsker seg noe.. Jeg har allerede kjøpt to gaver, men siden det er en rund dag, vil jeg også kjøpe han noe litt mer spesielt. Har tenkt på noe smykke, men har allerede kjøpt et armbånd, ring og smykke er han ikke så keen på å bruke. Trenger jo ikke å være noe sånt, men vil ikke kjøpe noe klær som blir brukt i et år.. Noen som har tips??

Han har ikke noen spesielle interesser, veldig glad i everton, men slike billetter er litt over budsjettet for meg.. Ligger på rundt 500-1000kr pga de andre gavene.

Hva har dere gitt til deres gutter for å gjøre det spesielt? Og hva kunne dere gutter tenkt dere på en slik dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet i hvert fall at kjæresten min er veldig glad i ting som kan brukes til noe (altså ikke pyntegjenstander og slikt som bare blir liggende). Hvis han får noe sånt blir han kjempeglad :)

Kanskje kjæresten din også blir glad hvis han får noe han kunne trengt?

Andre ting kunne jo vært en film han liker, eller et spill om han liker det? Eller kanskje mobiltilbehør eller noe annet elektronikktilbehør, en kaffe/te-kopp eller termos? Alt ettersom hva du tror han liker :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...