Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 14 november skal vi på revy. Jeg sa til samboeren min at han må huske på å sette seg utilgjengelig den dagen på jobb. Dette har han glemt og fått en kveldsvakt. Jeg spurte han derfor om han ikke kunne spørre noen om han kunne bytte med dem. Men det går ikke fordi han bytter 2 vakter hver måned! Jeg sa han kunne jo spørre allikevel. Det hadde han ikke så lyst til.

Jeg aner ikke om det står navn på billettene våres. Eller om det er mulig å omgjøre billetten så noen andre kan være med istedet. Er jo under 2 uker til revyen.

Hva søren skal jeg gjøre? Og hva skal jeg si til hvem? Har ikke så lyst til å si til moren min dette.

Forøvrig var han den første jeg spurte om han ville være med på revyen, men det ville han ikke. Hvis han ikke vil, hvorfor sa han ja når min mor spurte da?!?

Blæh, er litt frustrert :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nekter å tro at det er biletter knyttet mot navn, så du kan sikkert ta med deg noen andre dersom det er aktuelt.

Anonymous poster hash: cc961...980
  • Liker 6
Skrevet

Litt forvirret.. Han var den første du spurte, men han ville ikke? Hvorfor kjøpte du billett til han da? Når han ikke ville?

Bruker ikke stå navn på revybilletter. Ikke de jeg har kjøpt. Så få med deg noen andre da?

• Liker 2
Skrevet

Har aldri hørt om billetter med navn. Ta med deg noen andre.

Anonymous poster hash: 3156b...952
Skrevet

Litt forvirret.. Han var den første du spurte, men han ville ikke? Hvorfor kjøpte du billett til han da? Når han ikke ville?

Bruker ikke stå navn på revybilletter. Ikke de jeg har kjøpt. Så få med deg noen andre da?

Fordi han sa ja til å være med når mamma spurte om han ville være med.

Kan sikkert få med meg noen andre, men det forandrer ikke at jeg er utrolig skuffet.

Skrevet

Få med deg noen andre, eller gå alene. Du burde vel skjønt tegninga da han faktisk sa han ikke ville?

Anonymous poster hash: b5537...5e4
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Få med deg noen andre, eller gå alene. Du burde vel skjønt tegninga da han faktisk sa han ikke ville?

Jeg ja, men hvorfor sier han ja når min mor spør da? Jeg sa flere ganger at han ikke ville, men han sa ja forde. Er ikke min feil det. Det stod bare et navn på billettene, så kan ta med noen andre.

Men det er ergerlig fordeom. Skal spørre kusina mi om hun vil være med istedet :)

Endret av Brimi
Skrevet

Så klart han sa ja når mora di spurte. Prøvd å si nei til svigermor før..? :P

Ta nå med deg ei venninne og slapp av. Tror ikke verden går under.

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde også sagt nei til Revy :)

Anonymous poster hash: 8cf54...bfd

• Liker 5
Gjest bustyvel
Skrevet

Han ville ikke. Greit nok at han ikke har baller til å si nei, men det er ikke noe stort problem. Ta med deg noen andre :)

Skrevet

Hvorfor lager du en så stor greie ut av dette? Det er jo ikke noe å bry seg med. Ta med deg en venninne eller la vær. Alle skjønner at noen ganger må man jobbe.

Anonymous poster hash: 5655f...5a6
  • Liker 1
Skrevet

Så klart, men herregud. Det er ergelig forde. Spesielt siden vi aldri finner på noe.

Ja, jeg skjønner at han må jobbe. Men han kunne ha satt seg utilgjengelig og da hadde ikke dette skjedd!

Ja, det blir litt stort når han ikke klarer å tenke lenger framover enn dagen etter. Dette gjelder ikke bare denne dagen.

Men han skal spørre imorgen om det er noen han kan bytte med, om ikke så spør jeg noen andre.

Skrevet

Så klart, men herregud. Det er ergelig forde. Spesielt siden vi aldri finner på noe.

Ja, jeg skjønner at han må jobbe. Men han kunne ha satt seg utilgjengelig og da hadde ikke dette skjedd!

Ja, det blir litt stort når han ikke klarer å tenke lenger framover enn dagen etter. Dette gjelder ikke bare denne dagen.

Men han skal spørre imorgen om det er noen han kan bytte med, om ikke så spør jeg noen andre.

Han skal vel ikke være nødt til å gå på ting han ikke er interessert i, uansett om han er utilgjengelig på jobb eller ikke? Kan dere ikke heller finne noen aktiviteter dere begge har lyst til neste gang?

Skrevet

Nei, det er sant. Men da kunne han ha sagt nei. Selvom det var svigermor som spurte.

Joda, men han vil jo ikke noe!

Skrevet

Nei, det er sant. Men da kunne han ha sagt nei. Selvom det var svigermor som spurte.

Joda, men han vil jo ikke noe!

Vet ikke om jeg helt forsto åpningsinnlegget, hvem var det som spurte først av deg og svigermor? Og hvorfor spurte dere begge to?

Skrevet

Drama drama, herregud. Ta med deg en venninne i stedet.

Skrevet

Stakkars mann.

Anonymous poster hash: 8cf54...bfd

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om jeg helt forsto åpningsinnlegget, hvem var det som spurte først av deg og svigermor? Og hvorfor spurte dere begge to?

Jeg spurte først. Men nå er det oppklart. Har snakket med han og han har lyst til å være med. Så han skal spørre om bytting av vakt, får han ikke det spør jeg noen andre:)

Drama? Stakkars mann? Haha

Skrevet

Jeg som arbeidsgiver har hatt en fyr som ved et par anledninger har måttet bytte vakt pga noe med kona, typisk konas bursdag, kona har bestilt ferie osv. Jeg lot ham bytte to ganger, den tredje gangen sa jeg nei. Jeg kan fortelle deg at det får ham til å se ut som et rotehue som ikke kan planlegge bedre, og kona virker som den ugla og han som den tøffelen som ikke klarer å si fra til henne om at jobb er jobb.

Han gjorde en feil, greit nok, men han har faktisk en jobb, og den er viktigere enn revy.

Anonymous poster hash: 07237...34a
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo nettopp det jeg sier! I tillegg bytter han 2! vakter hver måned! Og det har han gjort siden august! Han klarer ikke å planlegge fram i tid! Det irriterer meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...