Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hva dere syns er å gå over grensen når man danser med andre enn kjæresten/den man holder på med?

Har holdt på med en gutt nå i 8 mnd og han syns ikke det er feil av han å stå bak ei anna jente (som oftest jenter i klassen hans og venninner) holde på hoftene hennes, eller hånda og ja, danse med hoftene slik at det fort kan se ganske dirty ut. Jeg blir skikkelig såret av å se det. Men han mener det er uskyldig og må få lov til å danse med andre og mener han føler seg innesperret når jeg reagerer på det.

Så vil høre deres meninger. Syns dere det er greit? Er det jeg som overreagerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også reagert på om kjæresten min dreiv med den type dans med andre. Meir "tradisjonell" dans, som å danse sving, med andre er heilt ok for men del.

• Liker 4
Skrevet

Det er absolutt ikke greit.. Det er jo sexdansing. Hadde det vært tango, salsa eller noe er det helt i orden for meg.

Anonymous poster hash: 92a74...7a6
  • Liker 4
Skrevet

Dansing med andre går fint. Holde rundt hoftene og gni kroppen inntil andre går ikke fint for min del :)

• Liker 4
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan få han til å skjønne at det IKKE er greit? For alle måter jeg prøver på kommer han bare med at jeg blir psyko, at han ikke legger noe i det og at jeg ikke kan kontrollere han. Og å kontrollere han er virkelig det siste jeg vil.

Skrevet

Hadde murret og blitt svært såret!

Skrevet

Hadde gått ut på dansegulvet og gnidd meg oppetter den første og deiligste typen jeg fant, foran trynet på "kjæresten".

Anonymous poster hash: 89f88...fbb
  • Liker 13
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan få han til å skjønne at det IKKE er greit? For alle måter jeg prøver på kommer han bare med at jeg blir psyko, at han ikke legger noe i det og at jeg ikke kan kontrollere han. Og å kontrollere han er virkelig det siste jeg vil.

Hvis han ikke respekterer deg, men kaller deg psyko..... Hva skal du egentlig med han?

Anonymous poster hash: 123fe...f24

• Liker 4
Skrevet

Det er absolutt ikke greit.. Det er jo sexdansing. Hadde det vært tango, salsa eller noe er det helt i orden for meg.

Anonymous poster hash: 92a74...7a6

oioi, tango er jo den råeste, mest rasende sexdansen du har omtrent!

(neida, skjønte hva du mente - men det var litt morsomt at du nevnte tango)

• Liker 4
Skrevet

Hva du selv syntes er greit må jo du finne ut selv.

Men jeg er igrunn som som kjæresten din. Jeg danser på samme måte med alle, og jeg mener også at det er kun dans fra min side. Det er greit for typen min, men nå kjente han meg godt fra før, og viste hva jeg mente om det da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er utrolig dumt av ham å kalle deg for psycho og kontrollerende når han heller burde komme deg mere i møte, og ta følelsene dine på alvor. Hvis dette er en av de tingene i forholdet du ikke kan kompromisse med, så bør du ta opp forholdet deres opp til en skikkelig vurdering, og finne ut hvor du står, hva du vil, og så videre.

Dere har jo vært sammen lenge, og er glade i hverandre. Men det er kanskje noen "kameler" man rett og slett ikke er i stand til å svelge uansett hvor hardt man forsøker? Eventuelt så kan du ta igjen med samme mynt, og se hvordan HAN reagerer.

Skrevet

ja, har tenkt mye på det å ta igjen med samme mynt, men hva om han ikke reagerer som meg? om han gir faen i det? for jeg pleier alltid å snu meg unna når andre gutter danser med meg, fordi jeg føler meg ikke komfortabel med å danse slik med andre enn han. Hadde jo i grunn vært drit kult å finne en muskelbunt jeg vet han hadde blitt sjalu på. er bare redd han ikke vil bry seg ;p eller late som han ikke gjør.

Skrevet

Still et ultimatum. Velger han å fortsette å tråkke på dine følelser, dvs bryte dine grenser med sin Intime dansing med andre, orker ikke du å fortsette forholdet. Du må være forberedt på et brudd, men hvis så skjer, ville jeg tenke at å ofre et forhold for dette, viser at han ikke er moden for et forhold. Da finner du noen som respekterer deg og gjør deg lykkelig i stedet. Ikke la deg miste selvtilliten av dette. Lykke til!

Anonymous poster hash: 44277...c70

• Liker 1
Skrevet

Enig med anonymbrukeren over her. Du kan enten ta igjen, og se hvordan han reagerer på at du danser intimt med andre, eller stille et ultimatum og finne ut om han villig ofrer forholdet deres bare for å kunne danse videre på en slik måte med andre kvinner.

Litt trist hvis forholdet skulle ta slutt pga dette, men hvis han ikke er villig til å respektere følelsene dine, tenk da på hvordan det vil bli videre fremover!

Skrevet

Det som også er litt vanskelig da, det er jo å få han til å se det gjennom mine øyne. For han er jo fast bestemt på at det han gjør ikke er noe galt, det er jo derfor han også syns jeg overreagerer og overanalyserer alt. Denne jenta han danset med har kjæreste selv. Men da hun holdt på å maste på typen min, etter at han hadde bedt henne slutte å mase og bare holde seg unna han, pga at jeg ble sint, hun fortsatte å mase på at han ikke skulle dra og bli med henne og dro han i armen, så jeg dyttet vekk armen hennes og ga henne mitt styggeste blikk for å få henne til å skjønne. Hun sendte han melding senere på kvelden og skrev at jeg hadde dratt til hun. Jeg var jo med typen fra jeg så dem sammen, og til jg dro. Så alle vet jo at hun lyver. men hun må jo ha noen intensjoner med å gjøre det. og det er hvertfall ubehagelig. at han ikke engang kan se det at hun prøver å ødelegge, og likevel skal gå imot meg for å kunne danse med hun bare fordi det ikke betyr noe for han.

føler det blir langt her, mye på hjertet, men føler alle her er såpass ærlig og syns det er så utrolig godt å kunne få ut ting samtidig som jeg kan få et svar på om det bare er jeg som overdriver og overreagerer eller om det faktisk ikke er greit?

Skrevet

Det er ikke greit at typen danser med andre, nei. Spesielt ikke på en seksuell måte selvsagt.

Men ærlig talt, hvor gamle er dere? Høres ut som en gjeng horomonelle 12-åringer på diskotek... Hvorfor er du sammen med en drittunge tørrjukker på andre damer? Det finnes da nok av monogame menn, om man foretrekker disse.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke greit at typen danser med andre, nei. Spesielt ikke på en seksuell måte selvsagt.

Men ærlig talt, hvor gamle er dere? Høres ut som en gjeng horomonelle 12-åringer på diskotek... Hvorfor er du sammen med en drittunge tørrjukker på andre damer? Det finnes da nok av monogame menn, om man foretrekker disse.

hvor gammel er du?

Selvfølgelig er ingen perfekte, og jeg er jo forelsket i han på grunn av alt annet. Hva tror du? Det her er noe som har skjedd nå, og han var ikke slik før. Og vi er nok en gjeng med hormonelle 20++ åringer på diskotek. Så med mindre du enten er veldig gammel, eller tilbakestående, så vet du hvordan dagens ungdommer er :)

Skrevet

Han sier at han føler seg innesperret fordi du prøver å bestemme over ham, han ber venninna slutte fordi du blir sint, du dytter henne og sender henne stygge blikk "for å få henne til å skjønne." Skjønne hva da?

For meg høres det ut som om du er i overkant sjalu og kontrollerende og at han gjør det han gjør for å vise at du ikke har rett til å kontrollere ham.

Umodne reaksjoner fra dere begge. :vetikke:

• Liker 5
Skrevet

Han sier at han føler seg innesperret fordi du prøver å bestemme over ham, han ber venninna slutte fordi du blir sint, du dytter henne og sender henne stygge blikk "for å få henne til å skjønne." Skjønne hva da?

For meg høres det ut som om du er i overkant sjalu og kontrollerende og at han gjør det han gjør for å vise at du ikke har rett til å kontrollere ham.

Umodne reaksjoner fra dere begge. :vetikke:

for at hun skal skjønne at han ber henne gå vekk, så hun kan slutte å mase. jeg har aldri nektet han å gjøre noe som helst. jeg sier bare at måten han danser på sårer meg, og med det spør jeg da dere om det er overreagering for meg eller om dere syntes det hadde vært greit at typen holdt på slik?

Skrevet

for at hun skal skjønne at han ber henne gå vekk, så hun kan slutte å mase. jeg har aldri nektet han å gjøre noe som helst. jeg sier bare at måten han danser på sårer meg, og med det spør jeg da dere om det er overreagering for meg eller om dere syntes det hadde vært greit at typen holdt på slik?

Ja, jeg synes det å dytte andre jenter vekk fra en type som ikke engang er kjæresten din er å overreagere. Han trenger ingen livvakt, han hadde klart å kvitte seg med henne hvis han virkelig hadde hatt lyst til det.

Jeg skjønner at du blir såret, men når han allerede etter åtte måneder trasser og klager på at du er psycho, kontrollerende og eiesyk, er det kanskje lurest å holde seg unna fyren og finne en med samme holdninger som en selv.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...