AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Jeg føler at jeg ser kjæresten mindre og mindre egentlig. Han skulle være her hele helgen, og det er noe jeg har gledet meg til fordi jeg nesten ikke har sett han denne uken. Men så kom han klokken 22 i går når han egentlig skulle komme i 16-17 tiden og var her 1 time. Og i dag skulle han komme klokken 15, men her sitter jeg og han har ikke kommet enda. Han skal på jobb klokken 21, så da får jeg vel se han et kvarters tid i dag. Jeg synes dette er litt sårt, siden jeg har gledet meg. Greit nok at det var tull med bilen hans i går, og det var jo ikke han sin feil, men i dag hadde han ingen unnskyldning. Jeg har til og med laget favorittretten hans, men tipper han har spist hjemme nå da siden han uansett drar med en gang han kommer hit nesten. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta opp dette. Hadde jeg visst at jeg fikk se han tilsammen i 1,5 timer i hele helgen, så hadde jeg heller dratt til hjembyen min til et familiemedlem som ligger døende på sykehuset i stedet. Jeg vet ikke hvordan dere kan hjelpe meg egentlig, men jeg føler bare for å få det ut et sted. Anonymous poster hash: 0896a...757
Appina Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Jeg synes det er så utrolig hyggelig når en av partene i et forhold strekker seg så langt de kan for å gjøre noe fint for den andre. Men samtidig så synes jeg også at det er utrolig dumt at mange av de samme personene nærmest sletter sitt eget sosiale liv kun for å ende opp som en dørmatte tilslutt. Jeg tror ikke at du er en dørmatte, men du fokuserer kanskje litt for mye på hans behov til at du greier å tenke på de andre du også har en slags "forpliktelse" overfor. Betyr ikke de også like mye for deg som det han gjør? Jeg forstår jo at du elsker ham, og vil være så mye som mulig sammen med ham når sjansen er der, og jeg ønsker ikke å gi deg dårlig samvittighet ved å si at du valgte "feil", noe du ikke gjorde. Men kanskje du skal ta deg tid til å gjøre dine egne ting også, selv om du lengter etter å være sammen med ham når dere begge har fri?
lillaskogfiol Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Kast samme mynt tilbake. Får se hvor godt han liker å være siste prio
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Var det du som skrev den forrige tråden om at du ventet på kjæresten som aldri kom?
venus_ Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 (endret) Dette må du absolutt ta opp med han. Men ikke prioriter han foran et døende familiemedlem når han ikke prioriterer deg tilbake, det kan du komme til å angre på senere. Endret 2. november 2013 av venus_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå