Gå til innhold

Katt pint i hjel

Gjest Lady-M

Anbefalte innlegg

Gjest Lady-M

VG i dag

Jeg har ikke ord!! :sinna:

Det er meg helt uforståelig at det finnes slike mennesker. Hva kan en liten katt ha gjort galt for at den skal bli pint og drept!!?? Tror jeg hadde klikket fullstending om noen hadde gjort noe sånt mot mine katter. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Prøvde å ikke gå inn å lese den artikkelen i sta... men nå gjorde jeg det likevel.

Sånn føler jeg meg nå: :sinna::grine::kjempesinna: :cry: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Fy F...

Hadde jeg sett noen som hadde gjort noe sånt, så er det meget mulig at jeg hadde blitt alvorlig skadet selv i forsøk på å kaldkvæle jævlene. Det hadde blitt politianmeldelse og muligens luring bak gardina med hagla mens bikkja stod ute i bånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Jeg så overskriften og tenkte at det nok var best for meg å ikke lese den artikkelen, men så gjorde jeg det allikevel...jeg finner ikke ord, hva kan folk få seg til å gjøre mot et umælende, fullstendig uskyldig lite dyr?? :grine: Jeg føler skam på menneskehetens vegne.

Uff, det er bare noen dager siden jeg leste en annen sak om kattemishandling - et eller annet sted i Norge er det noen som gir katter som går ute frostvæske (!) 30 puser har gått med til nå, og de lider visstnok en grusom død - med etsing av indre organer så som nyrer og hjerne, før de får kramper og dør. Jeg blir helt satt ut av å høre om det, er det mulig??? Iflg. veterinæren som var intervjuet er dette skummelt fordi katter visstnok av en eller annen grunn liker frostvæske, dvs. at det er lett å lure det i dem. :evil:

Dette er for jævlig, rett og slett! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt dette i samme tråd på Aktuelle saker, men jeg gjentar:

Klarer ikke å lese om det engang. Grusomt.

Dersom jeg hadde sett at noen hadde pint mine dyr hadde jeg gitt igjen med samme mynt. Om ikke akkurat seigpint, så hadde jeg i allefall gått til angrep med det jeg hadde for hånden. (Gjør det meg til et grusomt menneske, så er det greit for meg!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

Helt grusomt!

Skjønner ikke at folk ikke skal få ha kjæledyrene sine i fred!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen!! Kjenner jeg blir kvalm her :cry: Hva er det som får folk til å gjøre noe sånt?? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg blir så sinna! :kjempesinna:

Har nettopp vært slått opp i lokalavisa at i et "stort" byggefelt(i trygg avstand til mine puser) så har de mistanke om at det er Kattemordere løs. En familie hadde mista 4 av 5 katter på få måneder, og flere andre naboer savna pusene sine... Bare at vi kan sette sammen ordene "katte" og "morder" er et faktum jeg helst har lyst til å glemme.

Og jeg hadde med 100 % sikkerhet blitt bura inne for hva jeg hadde gjort om jeg oppdaget noen som plaget et hvilket som helst dyr! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG i dag

Jeg har ikke ord!! :sinna:

Det er meg helt uforståelig at det finnes slike mennesker. Hva kan en liten katt ha gjort galt for at den skal bli pint og drept!!?? Tror jeg hadde klikket fullstending om noen hadde gjort noe sånt mot mine katter. :evil:

Fy hælvette!

Har ingen forståelse for slik oppførsel og har full forståelse for eventuelle hevnforsøk. Om jeg tok noen på fersken i å mobbe katta mi hadde jeg blitt forbanna. Pusen er i mine øyne et fullverdig familiemedlem, og ser helst at mine familiemedlemmer får gå i fred.

Her er en link til en minst like ille sak: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle225260.ece

Hat! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...