AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 En av typen min sine nærmeste kompiser hinter ofte til at typen min skal droppe meg, både til meg og bak ryggen min. La oss si at jeg heter Heidi.. Tidligere når de har vært på byen sammen så har han oppfordret typen min til og være utro.. "se på den kjerringa, Heidi kommer aldri til å få vite noe". Idag var vi en stund med han på cafe og han sa ting som at typen min var tøffel (noe han absolutt ikke er) fordi han ikke blir med guttegjengen ut idag men heller blir hjemme med meg, han sa ting som "det er så mange deilige damer her idag, hva syntes du om hun og hun" osv.. Og når kompisen snakket om by turen i kveld så sa han " kom igjen da, damer kommer og går men venner består". Til hans forsvar så har ikke jeg og kjæresten vært sammen lenge, er vel 9 - 10 mnd og før dette var de alltid på byen sammen, sjekket damer sammen osv. Hva skal jeg gjøre? Er det typen min sitt ansvar å si ifra? Er det han jeg burde bli mest skuffet over? Anonymous poster hash: 203cb...e57
Havbris Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Desverre får du ikke gjort noe med kompisen hans. Du kan jo si fra til kjæresten din at du ikke liker disse kommentarene, men det får være opp til han om han vil gjøre noe med det eller ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Om jeg var typen din hadde jeg følt meg veldig lite respektert av denne "kompisen"... Hadde definitivt sagt hva jeg synes... At typen din ikke har sagt noe, lover ikke særlig godt. Men å snakke med kompisen er ikke din sak, synes jeg. Anonymous poster hash: 560aa...e79 6
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Vel, det er vel det at han mener at forholdet setter en demper på vennskapet og derfor så vil han prøve å splitte dere to. Veldig barnslig. 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Hvordan vet du alt dette, og hvordan responderer typen din når kameraten ber ham kommentere andre damer osv? Han høres ut som en sjalu, barnslig drittsekk som ikke er egnet for en voksen mann å ha som venn. Anonymous poster hash: 415e7...031
plix Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Kjenner til det... Typen ble tøffel fordi han, selv etter flere år i forhold, fortsatt kunne si nei til aktiviteter nå og da pga tid med meg eller husarbeid. Typen min fikk også pes på å fortsette å være ilag med meg etter en knute på tråden mellom oss, som han luftet ut for sin kompis. Det er ikke så ille nå, men typen har måtte si ifra et par ganger.
Gjest snoopy_93 Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Jeg tenker at det er vel en grunn til at kompisen er singel og typen din er sammen med deg/noen.. Jeg hadde aldri taklet en kjæreste som er så "dame gal" som kompisen virker.. ELLER kanskje kompisen bare er sjalu for at typen din har en så fin jente? :D
Gjest Malanthor Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 (endret) Fyren prøver jo bare og lage trøbbel for dere. Nå vet ikke jeg hva slags positive elementer han bringer med seg. Men jeg ville nok ha utrykt min misnøye med han veldig klart. Type: "Tror du virkelig at jeg er noe interesert i og høre på at du sier slike ting? Hvis du skal si sånt kan du likegodt pelle deg bort for vi vil ikke ha deg her". Dette er jo også en fin mulighet for og se om typen stiller opp for deg og er noe verdt som kjæreste. Enten støtter han deg og setter drittsekken på plass, eller så burde du finne deg noe bedre. Endret 3. november 2013 av Malanthor 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Tusen takk for svar:-) typen min er bortreist noen dager nå, men nå hører jeg fra forskjellige personen at kompisen hans går rundt å snakker om forholdet vårt (kjæresten min og mitt forhold).. Er veldig irriterende og utrolig (!!!!!) frustrendre, men får vel la typen min ordne opp i det når han kommer hjem =)Anonymous poster hash: 203cb...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå