AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Jeg kunne tenke meg å jobbe 1-2 dager i uken selv om vi nå har en nyfødt. Mannen studerer å har deltidsjobb så han har anledning til å være hjemme 1, kanskje to dager i uken med baby. Er dette veldig dumt av meg som mor. Jeg kjenner allerede at jeg er veldig rastløs Dette er mitt andre barn. Jeg ønsker å kose meg hjemme med han 1 år, men jobbe 1-2 dager i uken for å lufte vettet litt er vel ikke så dumt? Hva syntes dere? Anonymous poster hash: 27d5d...792
Gjest Magdalene Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Hvor gammel er babyen? Og hvordan skal du løse det med ammingen? For meg hadde det ikke funket, men om det er greit for deg, så hvorfor ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Jeg tenker at du kanskje skal se an? Er jo ikke sikkert babyen tar flaske feks. Dersom det er svært mye nattevåk er det kanskje for tungt å dra på jobb osv.. Du har jo hatt baby før, så du vet jo best selv, men for meg hadde det vært umulig å være borte fra henne (og klare å tenke på noe annet) så tidlig. Også må du jo huske på at de er små i ganske kort tid, det er en viktig tid i tilknytningen, så jeg syns det er viktig å veie det opp mot ditt eget behov for å jobbe. Hva med å la det gå 3-4mnd hvertfall? Anonymous poster hash: 2d633...87d
TrickyCicci Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Jeg gikk ut i 50% jobb når mini var 7 uker, og det funker veldig bra. Jeg tror jeg hadde gått på veggenm av å skulle være hjemme alene hver eneste dag, nå får jeg 2-3 dager med andre utfordringer, og koser meg masse når jeg først er hjemme. Gjør jo heller ikke noe at dette fører til at jeg kan være hjemme "lenger".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå