Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min speiler seg, fikser håret, flexer musklene foran speilet hele tiden!! Jeg blir rett og slett gal av det.. Er det noe galt med han?

Anonymous poster hash: c3d3e...7b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så sykt turn off! Heh.

Du kan jo si det til ham på en humoristisk måte neste gang han gjør det "liker du det du ser?" "speiler du deg igjen..?" med et lurt smil og glimt i øyet.

Anonymous poster hash: 582ad...266
  • Liker 1
Skrevet

Eeeller du kan ta det opp med han. "Er du usikker på deg selv siden du ser deg i speilet så ofte? Klarer du ikke å slappe av? Kanskje vi skal kontakte en psykolog?"

Anonymous poster hash: 582ad...266
  • Liker 1
Skrevet

Haha har du overtatt eksen min? Han var mer jålete enn jeg noensinne blir. Godt å være kvitt han :fnise:

Anonymous poster hash: 97a07...a8f
Skrevet

Typen min speiler seg, fikser håret, flexer musklene foran speilet hele tiden!! Jeg blir rett og slett gal av det.. Er det noe galt med han?

Anonymous poster hash: c3d3e...7b4

Ja, han er narcisistisk

Anonymous poster hash: ad498...a33

Skrevet

Herre gud for noen svar! Skjerp dere, mennesker er forskjellige, noen jenter speiler seg mye, noen bruker mye sminke, noen gutter flexer i speilet, andre synger i dusjen. Alle er forskjellige og man skal ha respekt for dette! Ser for meg at TS ikke er perfekt, på lik linje som typen eller noen annen i denne verden.

• Liker 3
Skrevet

Ja, han er narcisistisk

Anonymous poster hash: ad498...a33

Han han vært jente, hadde ingen brydd seg. Jenter er med andre ord et gjennomført narsissistisk kjønn. Anonymous poster hash: 51fdb...54e

Skrevet

Kan han ikke bare få lov til å speile seg da? Skjønner ikke problemet. Det er da vel ikke noe forskjell på en mann som fikser på håret i speilet og på en dame som legger ett nytt lag med lipgloss? Min kjære prøver å bygge mest mulig muskler å står støtt å stadig å flekser i speilet. Noen ganger flekser han for å beundre musklene og andre ganger står han å gjør seg til i komiske positurer. Så lenge han ikke står med duckface og i fullt alvor synes han er hot as hell, så kan han vel bare holde på?

Gjest Elseby13
Skrevet

La fyren få se seg i speilet, for Guds skyld! Det får være grenser på ting ved mannen man kan irritere seg over..

Skrevet

Det ble for mye når eksen min speilte seg i 30 minutter hver gang han skulle ut døren. Fiksing av hår, ekstra parfyme og i siste liten byttet han klær, igjen. Tilslutt lo jeg rått av han og spurte han hvorfor alt dette styret når jeg var her?!

Ja, han holdt døren åpen for flørting med ethvert kvinnebein han møtte. Selv på tur ut for ta seg en røyk!

ts, vurderer du å gjøre det slutt så har jeg medfølelse med deg.

Skrevet

Har virkelig ikke klart å vært sammen med en slik gutt.synes det er ekstremt feminint.får det virkelig ikke til

• Liker 1
Skrevet

Med mindre han drar en Patrick Bateman og begynner å flekse muskler i speilet mens dere har sex, er det neppe noe å bekymre seg for, sånn sett.

Men at det er irriterende kan jeg gå med på, ja.

Anonymous poster hash: 0274e...974
  • Liker 1
Skrevet

Æsj, slik var eksen min og,ekstremt opptatt av utseendet sitt...

Anonymous poster hash: d9dfc...faa
Skrevet

Og dere jenter da, som synes dette er så irriterende? Dere bruker ikke tid foran speilet, - dere fikser ikke på håret eller tar en sjekk på utseendet når dere får muligheten?

• Liker 2
Skrevet

Ikke sååå overdrevent som eksen nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...