AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hei! er en jente på 15 år som gjerne vil ha en julekaleder i år. haha dere synst kanskje jeg er litt for stor til det men føler jeg har lyst på det i år. jeg gikk forbi the body shop og så en kalender der til 1000 og noe. Det var en del mer en det jeg hadde tenkt å bruke. Noen som har noen tips til kalendere som passer til meg ?? Anonymous poster hash: 6dad9...516
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Da jeg var 15 hadde jeg sjokoladekalender. Det hadde jeg forsåvidt hele tiden, fra jeg fikk kalender og til jeg sluttet med det. Anonymous poster hash: 19f12...de1
Soland Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Jeg har en appelsin kalender jeg. Det Lukter godt, du lager den selv, billig og koslig
nawuraM Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Er det snakk om din eller Advents kalender? 1
challenger Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Ciate har er en neglelakkkalender, en ny neglelakk for hver dag. Koster rundt 500kr.
Erica❤ Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 ciate julekalender?? Den ble bestilt med én gang! Til meg selv;)
Gjest Whitestripes Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Flaxkalender må vel være fint Noen som har hatt Body shop sin kalender, og kan si om den er bra eller ikke? Vurderer å spandere den på meg selv i år
Gjest Sille4 Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Flaxkalender må vel være fint Noen som har hatt Body shop sin kalender, og kan si om den er bra eller ikke? Vurderer å spandere den på meg selv i år Jeg har. Produktene er som små prøveflasker egentlig. Den er helt ok, men syntes ikke den var verdt det den kostet. Jeg kommer ikke til kjøpe den igjen
Gjest Whitestripes Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Jeg har. Produktene er som små prøveflasker egentlig. Den er helt ok, men syntes ikke den var verdt det den kostet. Jeg kommer ikke til kjøpe den igjen Takk for svar Da dropper jeg det.
ToveM Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Datteren min på 15 vil heller ikke gi slipp på adventskalenderen. Tenkte å kjøpe denne "minikommoden" på panduro http://www.pandurohobby.no/Catalogue/60-Spar-Oppbevar/6010-BoksKasse/601020-Papp/1/264495-Utbrettbar-minikommode-papp Så kan den brukes til andre småting senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå