AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hvordan koble sammen imac og ipad? Slik at jeg lett kan hente ting fra ipaden til mac'en og omvendt? Jeg bryr meg ikke om å flytte alt på ipaden over til mac. Hvordan koble de to sammen via bluetooth? Hvordan kan jeg koble sammen ipaden og mobiltelefonen med bluetooth? Er det andre måter og koble sammen mobil og ipad? Jeg har en android mobiltelefon. Jeg er ikke interresert i å lagre noe fra hverken ipad, imac eller mobil på internett.Anonymous poster hash: f4f1b...5d0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 I ios7 er det AirDrop. Ok, finnes det flere alternativer? Jeg vil vite alle alternativer som finnes. TSAnonymous poster hash: f4f1b...5d0
Neket Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Kabel og synkronisere via itunes. Android snakker ikke så godt sammen med apple-dingser, så mobilen må du nok koble til macen, og evt overføre videre fra Mac til iPad om du ikke vil bruke dropbox e.l. Lese brukerhåndbøker er kanskje en ide, istedenfor å be et forum skrive en ny en for deg?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Kabel og synkronisere via itunes. Android snakker ikke så godt sammen med apple-dingser, så mobilen må du nok koble til macen, og evt overføre videre fra Mac til iPad om du ikke vil bruke dropbox e.l. Lese brukerhåndbøker er kanskje en ide, istedenfor å be et forum skrive en ny en for deg? Bluetooth skal gå mellom android og ipad. Det vet jeg. Aldri lest og kommer aldri til å lese brukerhåndbøker... Har hendt jeg har slått opp i brukerhåndbøker, men enklere å spørre noen som kan. TSAnonymous poster hash: f4f1b...5d0
Neket Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Da må du nok installere en app på begge deler som gjør at de snakker sammen, ellers får du neppe gjort en dritt.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Da må du nok installere en app på begge deler som gjør at de snakker sammen, ellers får du neppe gjort en dritt. Jo, bluetooth skal gå an. Det har butikkansatte sagt til meg. Jeg vet ikke om noen jeg kan spørre, men skal se om jeg klarer å finne noen og spørre allikevel. TSAnonymous poster hash: f4f1b...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå