AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Holder på med en gutt. Han har besök av sin bestekamerat nå i helga og jeg har derfor ikke hørt så mye fra han. Han har sagt at vennene hans betyr mye for han. Er det dumt å sende han en melding å spørre hvordan dagen hans igår var (han var på fest), eller bør jeg vente til imorgen? Anonymous poster hash: 18cf7...04f
Lady Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Det får du føle på selv:-) Skader vel ikke å sende en melding, så lenge det er gjensidig. Altså, at dere begge sender til hverandre, uten at den ene alltid må sende mld først:-)
Gjest Eurodice Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 (endret) Vent til imorgen. Det kan oppfattes som utidig hvis du sender melding idag. Endret 2. november 2013 av Arabella
Hecubaa Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 (endret) Jeg ser ingen grunn til at du ikke skal kunne sende en melding og spørre om det Én sms kan man vel svare på selv om bestekompisen er på besøk.. Endret 2. november 2013 av Hecubaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå