Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grå mus kan man vel kalle meg.

- noen kg for mye

- brunrødt hår (naturlig farge)

- ingen hårfrisyre

- bruker lite sminke

- går med joggesko (!)

Jeg føler jeg ikke kan være meg selv, på en måte.. Vanskelig å forklare ;)

Jeg har lyst til å være pen, jeg også! Noen ganger har jeg lyst til å farge håret blondt og gå med rosa klær. Være skikkelig jente-jente.

Men det strider veldig imot hvordan andre kjenner meg, så tør ikke, orker ikke spørsmål og kommentarer :( eller baksnakking. Særlig fra svigers. Er nok alt for usikker på meg selv, hvordan skal jeg tørre å gjøre sånt? Tørre å gjøre det jeg vil med kroppen, håret og fjeset?

Anonymous poster hash: 3282a...fbd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest pausemusikk
Skrevet

Mitt tips tips deg, er å bare hoppe i det ! :D Det gjorde jeg. Nå føler jeg meg mye bedre, har bedre selvtillit og trives godt med meg selv :D

• Liker 1
Skrevet

Mitt tips tips deg, er å bare hoppe i det ! :D Det gjorde jeg. Nå føler jeg meg mye bedre, har bedre selvtillit og trives godt med meg selv :D

Ble du redd, eller føltes alt riktig når du først gjorde det? :)

Gjest pausemusikk
Skrevet

Jeg var redd før jeg kom hjem til familien min,men med alle de komplimentene jeg fikk den dagen så var jeg ikke redd for hva andre skulle tenke. Alt føltes helt riktig, og tenkte at om folk ikke liker det så får det være dems problem, det er tross alt mitt liv og jeg ville ikke gå kledd eller oppføre meg på en viss måte kun fordi det var det folk var vant til og forventet av meg. :)

Gjest Cytosin
Skrevet
Du vet nok hvem du er, du tør bare ikke å vise det - men den eneste løsningen er, som en her nevner, å bare hoppe i det! Ikke tenk for mye på det, bare gjør det! Ikke vær slik andre vil at du skal være!
Det er også fullt mulig å være feminin uten å farge håret blondt og kle seg i rosa klær ;)
  • Liker 1
Gjest Cytosin
Skrevet

En liten avsporing: Hvis det er deg på avataren, må jeg bare kommentere at du ligner en del på Angelina! Og det må du ta som et kompliment!

Gjest pausemusikk
Skrevet

En liten avsporing: Hvis det er deg på avataren, må jeg bare kommentere at du ligner en del på Angelina! Og det må du ta som et kompliment!

Oi, tusen takk. Det er meg ja,og nå gjorde du kvelden min lysere. Tusen takk :)

Skrevet

HOPP, HOPP HØYT, og RETT I DET.

Det gjorde jeg og. Men jeg klarte ikke manne meg opp på laang tid. Jeg var en skikkelig grå mus. Jeg hadde ingen venner og ble en treningsnarkoman for å drepe alle tankene mine. Jeg hadde den perfekte kroppen, men jeg var ikke pen og hadde ikke de riktige klærne. Jeg ble til og med mobbet av lærerne i noen deler av ungdomskolen. Så igjennom vgs, det siste året hoppet jeg i det. Og da ble jeg meg. Den jeg er nå og jeg liker veldig det veldig godt.

Så igjen, som de andre sier. Hopp...

Skrevet

Tusen takk for støtten, skal prøve å bli tøff nok til å hoppe i det :) !

Skrevet

Vær deg selv :) Akkurat slik du er. Det er du som kjenner deg selv best! Hopp i det, og gjør det du vil - med kroppen, håret og fjeset :)

Skrevet

Begynn i det små, bytt ut joggeskoene med noen fine skoletter kanskje? Finnes mange forskjellige typer og farger. Svart er jo aldri feil.

Og så kan du jo gå til innkjøp av ei kul bukse? Jeans finnes også i mange forskjellige typer og farger. En fin bluse til gjør også underverker :)

Om du spør betjeningen i kles/skobutikken så hjelper de deg helt sikkert.

Når det kommer til sminke så ville jeg ha begynt med en lett tinted moisturiser. Altså en dagkrem med lett farge og lett dekkevne. Gå til innkjøp av en god vippetang og en vannfast maskara, så krøller du øyenvippene forsiktig og tar på et lett lag med maskara. Den vannfaste maskaraen gjør at krøllen på vippene holder seg hele dagen, og det åpner blikket. På leppene ville jeg brukt en leppestift med lett farge, gjerne en rosafarge som ikke er for lys.

Du kan jo kanskje øve deg hjemme en dag med de nye klærne og sminken og gjøre deg vant til synet av deg selv som "ny"? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...