Gå til innhold

Erfaringer med å handle hos Deal.no?

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg skal ha meg ny pc og vurderer å handle hos deal.no. Noen som har handlet der? Syns de oppgir veldig lite om produktene de selger, men er jo bare å lese om dem på andre sider. Har dessverre hørt mye negativt om deal tidligere, men kan de ha bedret seg? Magefølelsen min er litt dårlig, men deal er abolutt billigst ser det ut til. Vurderer dustin også, erfaringer derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en skriver fra Deal i forrige uke, ikke noen problemer og den kom raskt frem. Første gang jeg har handlet der

Skrevet

Jeg hadde heller valgt mpx/komplett. Aldri handlet fra deal eller dustin.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Takk for svar. Har lest så mye dritt om deal og har en dårlig magefølelse selv om de har godt utvalg. Er også litt rart at de skriver så lite om produktene de selger og ikke har bilde av alle pcene en gang. Vurderer å handle fra ellos i stedet. De har dårlig utvalg, men virker mer seriøse. Har dessuten lavere rente på finansiering. Må ta med finansiering dessverre og jeg vil ikke ha med crescokort som Elkjøp og mange andre har. Må enten ta pay by bill (gothia) eller elloskonto. Har en elloskonto jeg kun skylder litt på nemlig så har nesten 8000 disponibelt. Men skal bruke Max 4500 og betale ned fort.

Skrevet (endret)

Okey, lykke til med kjøp av ny pc.

Endret av -Leon-
Gjest crazycatlady
Skrevet

Okey, lykke til med kjøp av ny pc.

Tusen takk. :) Blir en Lenovo B590. Koster 3999 og har grei prosessor (Intel core i5 3230M), 4 giga ram og 500 giga minne. Skulle gjerne hatt 1 terra minne, men den jeg likte som hadde det hadde svensk tastatur og det er jo litt dumt. Orker ikke skrive koder hver gang jeg skal skrive æ og ø. Dessuten hadde den lang leveringstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...