AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 I kveld skulle jeg og min samboer på mddagsbesøk til et vennepar av meg. Han har aldri møtt de før. Saken er den at jeg er ikke i form. Jeg ble syk på torsdag og begynte å føle meg bedre i går. Idag er jeg blitt verre og orker helt ærlig ikke å dra opp til de. Jeg sendte en sms før i dag og sa ifra at formen er elendig. Da begynner hun å mase om at det er såå lenge siden vi har sett hverandre og kunne jeg ikke klare en liten tur da. Nå hadde hun kjøpt inn mat som hun skulle lage og god (å dyr) vin til maten. Men jeg er ikke i form. Jeg hoster hele tiden og nesa renner. Kvalm er jeg å. Så begynner hun med at hvis ikke jeg kan komme så kan vel samboeren min komme. Det hadde ikke han så lyst til og det skjønner jeg. Han har jo aldri møtt de før. Jeg hadde heller ikke dratt til et vennepar av han som jeg aldri hadde møtt uten han. Den skjønner jeg. Maset stoppet ikke der. Siden de hadde ryddet, vasket, kjøpt inn mat, vin som var dyr, gledet seg til vi skulle komme osv, så synes de han kunne komme opp en tur uten meg. Jeg føler nesten de prøver å gi oss dårlig sannvittighet. Jeg kan ikke noe for at jeg er dårlig og gidder ikke å presse meg selv opp ditt når jeg bare ligger på sofan å hoster. Til slutt får vi bare en sur melding. "Javel da. Får vi spørre om det er noen andre som gidder å komme da. Synd han samboeren din ikke kan ta turen opp. Jaja god bedring da!" Er dette virkelig noe å bli sur for ? Jeg skjønner jo at de er skuffa, men er man syk, så er man syk. Ikke noe å gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 1ae84...5bf
Gjest Caroline55 Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 (endret) - Endret 9. november 2013 av Caroline55 4
Gjest Snuppi Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Venninnen din må da respektere at du ikke kan komme da du er syk! Det hadde vært kjedelig om du hadde smittet hele middagskalaset. Men det tenker hun sikkert ikke på! God bedring:)
Lillemeg25 Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Er man syk så er man syk ja, Greit å bli skuffet, men ingen grunn til å bli sur og furte. Jeg har full forståelse for at han ikke vil dra opp til dem helt alene. Jeg synes det er døds irriterende med folk som bare maser og som ikke kan godta at man ikke kan. Noen ganger må man avlyse. Sånn er det bare. Den dyre vinen er det jo bare å spare til neste gang da. Det er jo ikke verre.
nawuraM Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Er så uendelig glad for at jeg aldri inngår noe vennskap med mennesker som er krevende, mennesker man må "pleie vennskapet" med. Dump!
Lady Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Jeg skjønner dere begge. Er jo hyggelig at hun hadde gledet seg, laget i stand hyggelig kveld med og virkelig ønsker å få besøk av dere:-) Så det er forståelig at hun blir skuffet.. Men jeg hadde ikke foreslått at samboeren din skal komme alene uten deg. Det er jeg helt enig med deg i. Veldig rart at han skal komme alene:p Samtitig må hun respektere at du er syk. Det kan ikke du noe for. En ting er å bli skuffet, men det er noe annet å bli sur. Det er urimelig av henne. God bedring:-) 2
La Guapa Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Utrolig lite omtenksomme mennesker som maser sånn og i tillegg blir sure ! Minner meg litt om svarene man får når man som allergiker må takke nei til selskap i hus med hund:/ så kverulerende og bedrevitersk enkelte kan være da altså ! Ufint !
Gjest pausemusikk Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Hørtes ut som en god venninne… Jeg ser ingen grunn til at hun skal bli så sur. Hadde vært anderledes om de hadde stelt i stand, du var frisk men ikke "gadd" å reise på besøk fordi du ville game eller se gamle hotel cæsar episoder.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Takk for svar jeg skjønner jo at de ble skuffet, men jeg er som sagt dårlig i formen. Det synes jeg de skal godta enn å bare mase. Takler ikke når folk bare skal mase og kverulere. Åh irriterende. Jeg sendte en sms om at vi får heller ta det igjen en annen gang, men har ikke fått noe svar på den. Jaja. Anonymous poster hash: 1ae84...5bf
Alvina Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 I kveld skulle jeg og min samboer på mddagsbesøk til et vennepar av meg. Han har aldri møtt de før. Saken er den at jeg er ikke i form. Jeg ble syk på torsdag og begynte å føle meg bedre i går. Idag er jeg blitt verre og orker helt ærlig ikke å dra opp til de. Jeg sendte en sms før i dag og sa ifra at formen er elendig. Da begynner hun å mase om at det er såå lenge siden vi har sett hverandre og kunne jeg ikke klare en liten tur da. Nå hadde hun kjøpt inn mat som hun skulle lage og god (å dyr) vin til maten. Men jeg er ikke i form. Jeg hoster hele tiden og nesa renner. Kvalm er jeg å. Så begynner hun med at hvis ikke jeg kan komme så kan vel samboeren min komme. Det hadde ikke han så lyst til og det skjønner jeg. Han har jo aldri møtt de før. Jeg hadde heller ikke dratt til et vennepar av han som jeg aldri hadde møtt uten han. Den skjønner jeg. Maset stoppet ikke der. Siden de hadde ryddet, vasket, kjøpt inn mat, vin som var dyr, gledet seg til vi skulle komme osv, så synes de han kunne komme opp en tur uten meg. Jeg føler nesten de prøver å gi oss dårlig sannvittighet. Jeg kan ikke noe for at jeg er dårlig og gidder ikke å presse meg selv opp ditt når jeg bare ligger på sofan å hoster. Til slutt får vi bare en sur melding. "Javel da. Får vi spørre om det er noen andre som gidder å komme da. Synd han samboeren din ikke kan ta turen opp. Jaja god bedring da!" Er dette virkelig noe å bli sur for ? Jeg skjønner jo at de er skuffa, men er man syk, så er man syk. Ikke noe å gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 1ae84...5bf Hm, er dette venner av deg? Jeg tror jeg ville revurdert hvilket forhold jeg ville hatt fremover, man må ikke være venner med alle. Jeg vet jeg ville sagt fra og sagt at det faen ikke skal være måte på hvilket mas det er fra dere, skjerpings? !! Er man venner sier man fra og du har god grunn til å være irritert nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå