Gå til innhold

Fresh Fitness - mulig å "nedgradere" medlemskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål vedr. Fresh Fitness som jeg ikke klarer å finne svar på på nettsiden deres. Har nettopp sendt dem en mail, men spør like godt her også. ;)

1. Ser at jeg kan oppgradere medlemskapet til å inkludere live-timer ved å betale 100 kr ekstra pr. måned. Kan jeg også "nedgradere" det igjen hvis jeg ikke er så interessert i live-timene en periode, eller må jeg si opp og melde meg inn på nytt da? (Jeg er klar over alternativet med å betale 30 kr ekstra pr. live-time.)

2. Hvis jeg melder meg ut en periode, må jeg betale både innmeldingsavgift og adgangskort/-armbånd på nytt når jeg melder meg inn igjen?

(3. Mener også å ha hørt om noen som fikk fryse medlemskapet uten at det var snakk om sykdom, svangerskap el.l. - er dette mulig? Jeg ser at dette er utenom det som er nevnt i medlemsbetingelsene.)

Tar gjerne imot andre innspill også, særlig hvis noen har sterke meninger om sentrene i Oslo, spesielt Carl Berner, Ensjø, Ryen og Lambertseter, men også de andre. Jeg er mest interessert i gruppetimer nå, men vurderer å begynne med styrketrening også etter hvert.
På forhånd takk! :blomst:

Anonymous poster hash: f7131...732

Anonymous poster hash: f7131...732
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vil du nedgradere nå som du er mest opptatt av gruppetimer? En jeg kjenner ba om nedgradering, og det gikk helt fint. De endret bare på trekket.

Jeg liker gruppetimene deres godt. Spesielt Fresh Fit. Det er et realt blodslit.

Anonymous poster hash: 62745...837
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Er ikke engang medlem ennå (trener et annet sted ut året). Ser for meg at jeg kommer til å gå på live-timer en stund, men at det kanskje holder med de virtuelle gruppetimene hvis jeg kommer i gang med styrketrening også etter hvert.

Anonymous poster hash: 2c14e...037
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...