AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 etter deres mening; er mannen deres en god far for barna deres? dette synes jeg ikke min er... min mann har dessverre minimalt med tålmodighet når det gjelder vårt barn på snart 4 år.. han kan fort bli høyrøstet dersom barnet vårt gjør noe galt, også på ting som for meg er "småting", og på ting som ikke fortjener kjeft. f eks en dag barnet vårt falt ned når han klatret på en stol og naturlig nok begynte å gråte. farens reaksjon: kjeftet på barnet fordi han hadde klatret, og når barnet da gråt enda mer endte det med at faren kastet en liten brusflaske (full) på barnet.. andre ganger kjefter han fordi barnet maser.. han har også flere ganger gitt han harde klaps på rumpen (enkelte ganger har det vært håndavtrykk etter hånden) og andre steder, dultet hardt bort i han osv.. jeg får helt vondt av å se på dette, og beskytter såklart barnet. dette har ført til utallige krangler mellom oss, da det å være fysisk mot barnet er noe jeg ikke tillater! han derimot mener at han ikke gjør noe galt, og at jeg er overhysterisk og altfor mild mot barnet... men dette kan ikke være normalt at en far oppfører seg slikt?? Anonymous poster hash: f9024...cce
Chloe- Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Dette er IKKE normalt!!!! Ta med deg barnet vekk fra han NÅ!! Dra til venner/familie/krisesenter med én gang - i morgen kan det være for sent!!!! 6
Sushi Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Herregud. Kom deg vekk. Du kommer ikke til å tilgi deg selv senere hvis du ikke får barnet ditt bort fra den voldelige faren NÅ.
Vimsa 2 Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Kom dere vekk fra han. Det er ikke normalt. Barnet kommer til å bli skadet av det, om ikke fysisk så psykisk.
Gjest Caroline55 Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 (endret) - Endret 9. november 2013 av Caroline55 1
Chloe- Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Og, hvis ikke det var klart nok allerede: Han er en DÅRLIG far. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Barn skal vokse opp med kjærlighet - ikke frykt og aggresjon. Hvorfor har du valgt en slik mann til far for ditt barn, TS? Hvordan var din egen oppvekst? Anonymous poster hash: 4ae2f...26e
Tintin200 Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Dette er ikke normalt, nei. En som kjefter for at barnet klatrer i stede for å trøste, det er ganske så usmakelig
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Dette er ikke normalt, nei. En som kjefter for at barnet klatrer i stede for å trøste, det er ganske så usmakelig Enig, og det viser til at han er lite sensitiv / ikke har peiling på hva som er rett måte å oppføre seg på med barn - noe som kan få ganske alvorlige konsekvenser. Her må du ta grep TS, og ikke bare være en tafatt tøffel som står og ser på ! Du sier jo selv at oppførselen hans gjentar seg / han forandrer seg ikke - og da er det bare en ting å gjøre, eller hva? Anonymous poster hash: 4ae2f...26e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Visste ikke at folk i det 21 århundre fortsatt ga barna ris på rumpa.Anonymous poster hash: 294dd...2d2
Harlekin Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Kjære TS, hvorfor er du sammen med en mann som er voldelig mot dine barn? Dette må du ta ansvar for, og komme deg ut av dette forholdet NÅ. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Visste ikke at folk i det 21 århundre fortsatt ga barna ris på rumpa.Anonymous poster hash: 294dd...2d2 Å, akkurat det tror jeg det fortsatt er veeldig mye av. Barnevernet har nok drøssevis av bekymringsmeldinger angående vold i hjemmet, og vil tro at en god del av de inneholder at barna får ris av en av / begge foreldrene, i tillegg til andre ting. Anonymous poster hash: 4ae2f...26e
Lou Salome Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Min mann er en god far. Din mann må du forlate nå. Det er eneste måte du kan være en god og beskyttende mor på. Hvis han er villig til å jobbe med seg selv, gå på sinnemestringskurs, psykolog og generelt veiledning, kan du vurdere om han kan få være far igjen etter noen år med bedring. Forsøk å dokumenter alle tilfeller av vold, har du vitner f.eks? Du vil kunne trenge det i forbindelse med samværsavtaler. Snakk med helsesøster, familievernkontor, dine venner og familie, eventuelt hans familie, og forlat ham nå. Han er ikke bare en dårlig far, han er en farlig far.
Bachata Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 Jeg ville gått ifra en mann som fysisk straffet mitt barn! Uten tvil, og jeg ville kjempet med nebb og klør og alle detaljer for å få full omsorg og minst mulig alenetid for far med barnet.
Britt Banditt Skrevet 3. november 2013 #15 Skrevet 3. november 2013 Stakkars barn. Dette er vold, og ulovlig. Du lar det skje, og svikter derfor ditt barn. Du må gå fra han NÅ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå