Pusebaby Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har tre bittesmå føflekker på armen som jeg alltid har hatt og de har vært helt normale, nå i det siste har jeg merket at de har blitt litt harde og skorpete akkuratt som små sår, den ene har også blitt rød. Det kjennes ut som huden er tørr akkuratt på det omerådet liksom, det eneste jeg kan huske jeg har gjort er å ta solarium en gang 15 minutter... vet at familien min er veldig utsatt for hudkreft men det er vel ikke alt som skal til for å sette igang noe farlig..? Blir bare så redd her... liker ikke når sånne flekker begynner å forandre seg :-(
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Ring til legen. Kanskje helt ufarlig - kanskje ikke, men ring nå, så slipper du å beskymere deg unødig.
Gjest Madley Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Føflekker som ikke er jevne i farge eller form, eller som endrer farge eller form skal man fjerne, for sikkerhets skyld.
pusur Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har lest at hvis du tar solarium mer enn 1 gang i mnd øker du risikoen for kreft med 55%. Ganske bekymringsverdig spør du meg, som har sluttet å sole meg i solarium. -pusur-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå