AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Inspirert av ufine kommentarer og av brukere som innrømmer at de har lange hatlister. Er dere like barnslige og nærtagende irl? Hvordan kan man synke så lavt? Buhu, noen var uenige med dere i en tråd for lenge siden og nå skriver dere bitchy og nedlatende innlegg hver gang dere "møter" de i en tråd liksom? Hvorfor?Anonymous poster hash: eebca...9dc 9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Fordi det er underholdende. Jeg vet akkurat hvilke knapper jeg skal trykke på for å få enkelte brukere til å tenne. Beklager, men det er en av forumlivets viktigste gleder, og sånt blir det lange og artige tråder ut av. Det er jo ikke noe poeng i å diskutere om alle skal være enige og pusete med hverandre hele tiden? Anonymous poster hash: 8b463...441 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Inspirert av ufine kommentarer og av brukere som innrømmer at de har lange hatlister. Er dere like barnslige og nærtagende irl? Hvordan kan man synke så lavt? Buhu, noen var uenige med dere i en tråd for lenge siden og nå skriver dere bitchy og nedlatende innlegg hver gang dere "møter" de i en tråd liksom? Hvorfor?Anonymous poster hash: eebca...9dc Tviler på at de er helt like IRL. Men om de "forfulger" folk og er ekle sånn, er det utrolig barnsling. Og det er faktisk mobbing!!Fordi det er underholdende. Jeg vet akkurat hvilke knapper jeg skal trykke på for å få enkelte brukere til å tenne. Beklager, men det er en av forumlivets viktigste gleder, og sånt blir det lange og artige tråder ut av. Det er jo ikke noe poeng i å diskutere om alle skal være enige og pusete med hverandre hele tiden? Anonymous poster hash: 8b463...441 Unnskyld, men du er en taper i så fall.. Hvis du bruker det som underholdning å tråkke på andre. Fnn deg andre gleder, hva med å gå deg en tur? Anonymous poster hash: 7c8ed...39b 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Handler dette om meg? Nei,det er generelt.Anonymous poster hash: 28e4a...21f
Gjest Reza08 Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Dette her er ikke noe nytt. Slik har det vært her på forumet lenge, og kommer nok til å bli slik en god stund fremover. Desverre. Noen har vel et sterkt behov for å uttrykke seg i særlig negativ grad mot enkelte brukere, andre lager seg såkalte "hatlister".
Testosteron Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Handler dette om meg? Nei. Jeg tror ikke noen hater deg. Du har jo ikke skrevet noe som har fått folk bli å bli rasende, har du vel.
Gjest slettetbruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Nei. Jeg tror ikke noen hater deg. Du har jo ikke skrevet noe som har fått folk bli å bli rasende, har du vel. jo
Gjest slettetbruker Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Kan jeg få spørre hva det var? husker ikke
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Handler dette om meg? Ikke overvurder deg selv, vennen. Anonymous poster hash: 13bd0...a67 9
Gjest slettetbruker Skrevet 2. november 2013 #13 Skrevet 2. november 2013 Ikke overvurder deg selv, vennen. Anonymous poster hash: 13bd0...a67 Ikke ta alt så seriøst, vennen. 6
Gjest Arch Skrevet 2. november 2013 #14 Skrevet 2. november 2013 Jeg kjenner at AnonymBruker alltid blir behandlet annerledes av meg. Som de er dumme og frekke, en ensartet masse, alle sammen. 4
Testosteron Skrevet 2. november 2013 #15 Skrevet 2. november 2013 jo Du har til tider irritert enkelte, men du har aldri vært slem, ems
vimsefrøken Skrevet 2. november 2013 #16 Skrevet 2. november 2013 Jeg kjenner at AnonymBruker alltid blir behandlet annerledes av meg. Som de er dumme og frekke, en ensartet masse, alle sammen. Enig med deg :-) Det er altfor lett for visse å "gjemme" seg bak AnonymBruker statusen. Hvis man ikke ønsker å stå for det man mener, er det litt lettere å være krass mot dem merker jeg. 5
Gjest slettetbruker Skrevet 2. november 2013 #17 Skrevet 2. november 2013 (endret) Du har til tider irritert enkelte, men du har aldri vært slem, ems mjeh Endret 2. november 2013 av Mephobia 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #18 Skrevet 2. november 2013 Jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke tid og krefter på å hate folk, aller minst over internett. Livet er for kort. Anonymous poster hash: 6f494...641
Gjest Crazycatlady Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 (endret) Om man har lange hatlister, så tenker jeg at man bør få seg en hobby. Virker temmelig latterlig å hate andre på et forum. Å være uenig er greit, men å hate noen fordi du er uenig med dem? Ok, virkelig? Endret 2. november 2013 av Crazycatlady 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 Jeg har ikke hatlister, men la være å lese eller skummer veldig fort igjennom innlegg som visse brukere har skrevet for det er bare tull og propaganda i alle innlegg. Anonymous poster hash: 0495f...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå