Gå til innhold

Ukjent beundrer som kommer på døra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant et brev stukket inn i døren en dag jeg kom hjem. " hallo ser deg ofte, du er vakker, vil gjerne ha en kaffe med deg". Og eg navn, tlf nummer og navn. Jeg syntes først det var litt søtt, men tenkte etterpå hva om jeg hadde vært hjemme og plutselig en fremmed mann står utenfor. Dette er en by, så kan jo være mye rare folk. Og så tenkte jeg på at han måtte ha fulgt etter meg en gang, siden han visste hvor jeg bodde.

En annen dag var det en fremmed som hilsa på meg, skjønte det var han men hilsa ikke tilbake. Men sende en Mail og ba han ikke oppsøke meg hjemme. I går igjen fikk jeg en Mail fra han, der han spurde om jeg ville bli med på tur med han. Jeg svarte ikke på mailen.hva ville dere ha tenkt? Jeg har sett han en gang til på gata, men ikke gitt han oppmerksomhet. Noen mener jeg bør melde hastig politi, men jeg mener det er litt overdrevent også. Men samtidig jeg vet jo ikke hva slags mann dette er. Er ikke tenkt og ta kontak, men føler meg nesten litt forfulgt. Unngår å gå på kafeer der jeg gikk før osv...redd han plutselig skal stå foran meg.

Anonymous poster hash: c181d...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har fått deg en stalker.. Har vært der selv før, og det er ikke gøy. Han som plaget meg for en stund tilbake hadde til og med funnet ut av hvor jeg jobbet, oppsøkt jobben min, og fått med seg hva jeg het. Han hadde også funnet telefonnr mitt og presterte å ringe meg midt på natten ved flere anledninger. Jeg ble dritredd, og begynte å skru av mobilen min hver gang jeg skulle legge meg.

Jeg visste ikke hvem han var. Hadde jo selvfølgelig sett han ute på gata i byen. Han tok kontakt med meg flere ganger og skulle snakke med meg. Det var bare skikkelig guffent. :(

Jeg kontaktet aldri politiet. Heldigvis ga det seg etter noen måneder.

Gjest Animula
Skrevet

Hvordan har det seg at dere har utvekslet epostadresse da?

Dette er ikke noe å varsle politiet om så langt.

• Liker 1
Skrevet

Nei har vel egentlig ikke tenkt og varsle polit enda.....jeg sendte han en Mail om ikke og oppsøke meg hjemme, var vel kanskje litt dumt av meg. Men har en liten datter som ofte er alene hjemme(sa ikke det til han da), og var redd han plutselig dukka opp mens hun var alene .han skrev Mail adresse i brevet. Brevet var parfymert og datert og det hele. Hvilken normale menn parfymereer et brev???!!!!

Skrevet

Er han norsk?

Anonymous poster hash: 23798...b84
Skrevet

Hatt en stalker før, ble så ille at jeg flyttet. Gjett hvem som flyttet inn i et bygg 20 meter unna med vinduene rettet mot leiligheten min? Aner ikke hva jeg skal gjøre,men han har aldri truet meg. Men nå skal det være sagt at jeg ikke har barn da, så jeg har bare meg selv å være redd for.

Anonymous poster hash: 8c6b2...1dd
Skrevet

Nei han er ikke norsk nei. Jaja får håpe han gir seg snart......

Skrevet

Jeg fant et brev stukket inn i døren en dag jeg kom hjem. " hallo ser deg ofte, du er vakker, vil gjerne ha en kaffe med deg". Og eg navn, tlf nummer og navn. Jeg syntes først det var litt søtt, men tenkte etterpå hva om jeg hadde vært hjemme og plutselig en fremmed mann står utenfor. Dette er en by, så kan jo være mye rare folk. Og så tenkte jeg på at han måtte ha fulgt etter meg en gang, siden han visste hvor jeg bodde.

En annen dag var det en fremmed som hilsa på meg, skjønte det var han men hilsa ikke tilbake. Men sende en Mail og ba han ikke oppsøke meg hjemme. I går igjen fikk jeg en Mail fra han, der han spurde om jeg ville bli med på tur med han. Jeg svarte ikke på mailen.hva ville dere ha tenkt? Jeg har sett han en gang til på gata, men ikke gitt han oppmerksomhet. Noen mener jeg bør melde hastig politi, men jeg mener det er litt overdrevent også. Men samtidig jeg vet jo ikke hva slags mann dette er. Er ikke tenkt og ta kontak, men føler meg nesten litt forfulgt. Unngår å gå på kafeer der jeg gikk før osv...redd han plutselig skal stå foran meg.

Dette er tydeligvis en stalker. Fortsetter han med dette og det eskalerer, burde du ta kontakt med politiet.

Anonymous poster hash: afd0e...7f6

Gjest HappyWaffle
Skrevet

æsj så ekkelt :( tror du gjør riktig i å overse han når du går ute treffer på han. men noen skulle tatt en spade å banka det inn i huet på han at det ikke er akseptabel oppførsel :(

Skrevet

Ikke sikkert det var han som hilste på deg da, lett å sette slikt i sammenheng med brevet du mottok, dog hilser tidvis folk på hverandre helt tilfeldig - således kan du mistenke feil person...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...