Gjest Xavia Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har liksom alltid tenkt at neglelakkfjerner er neglelakkfjerner, og derfor bare kjøpt det billigste. Men sist fikk jeg tak i en som var så elendig at den gikk rett i søpla! Har noen en god en å anbefale? For jeg har vel nå (endelig) insett at det nok er forskjell på merkene. (Dyr/billig)
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Det er ikke forskjell på billig og dyr neglelakksfjerner. Men de extra-milde er selvsagt mindre effektive enn de som ikke er så milde. Depend har bra neglelakkfjerner, koster omtrent ingenting.
Orthia Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Jeg liker godt en fra Cutex med lilla kork. Den gir hvite negler og tørker ikke ut.
Junebug Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Mavala er den ubestridt beste neglelakkfjerneren jeg noen gang har prøvd. Anbefales!
Orthia Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 Mavala er den ubestridt beste neglelakkfjerneren jeg noen gang har prøvd. Anbefales! Jeg har Mavala removerpads. De er ikke så gode. Veldig oljete og vanskelig å få vekk lakken med. Er det en på flaske du bruker?
Gjest Junebug ii Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Morrison: Ja det er den på flaske jeg bruker. Jeg var heller ikke fornøyd med de padsene. Neglene ble veldig tørre av dem.
Miss-X Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 Bruker den fra Cutex uten Acetone, og er veldig fornøyd med den. Føler ikke at neglelakkfjerner er noe jeg har lyst til å bruke mye penger på. Sparer heller de pengene til fuktighetskremer ol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå