Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg har liksom alltid tenkt at neglelakkfjerner er neglelakkfjerner, og derfor bare kjøpt det billigste. Men sist fikk jeg tak i en som var så elendig at den gikk rett i søpla!

Har noen en god en å anbefale? For jeg har vel nå (endelig) insett at det nok er forskjell på merkene. (Dyr/billig)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det er ikke forskjell på billig og dyr neglelakksfjerner. Men de extra-milde er selvsagt mindre effektive enn de som ikke er så milde. Depend har bra neglelakkfjerner, koster omtrent ingenting.

Skrevet

Jeg liker godt en fra Cutex med lilla kork. Den gir hvite negler og tørker ikke ut.

Skrevet

Mavala er den ubestridt beste neglelakkfjerneren jeg noen gang har prøvd. Anbefales!

Skrevet
Mavala er den ubestridt beste neglelakkfjerneren jeg noen gang har prøvd. Anbefales!

Jeg har Mavala removerpads. De er ikke så gode. Veldig oljete og vanskelig å få vekk lakken med. Er det en på flaske du bruker?

Gjest Junebug ii
Skrevet

Morrison: Ja det er den på flaske jeg bruker. Jeg var heller ikke fornøyd med de padsene. Neglene ble veldig tørre av dem.

Skrevet

Bruker den fra Cutex uten Acetone, og er veldig fornøyd med den.

Føler ikke at neglelakkfjerner er noe jeg har lyst til å bruke mye penger på. Sparer heller de pengene til fuktighetskremer ol :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...