Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon her!

Min samboer studerer på universitetet. Han har fått nye venner og kamerater, og jeg er så glad for at han trives og har det bra på skolen. Men, det er en av studievenninne som jeg syns er ekstra pågående på kjæresten min. Hun kan sende meldinger, vis han ikke dukker opp på skolen en dag, eller hun kan ringe han opptil flere ganger om dagen, vis han er hjemme. Og kan sende i flørtende tone på meldinger. I førsten tenkte jeg så ikke mye over det. tenkte det bare var en helt vanlig venninne. Men når kjæresten min viser meg disse meldingene og sier hun ringer ofte, blir jeg litt irritert, og jeg ser at hun prøver seg. Kjæresten min bryr seg ikke så mye, og er egentlig veldig "care" på meldinger, så er jo på en måte glad for det, men at hun jenta ikke gir seg når typen min ikke viser noe interesse, hvorfor fortsetter hun da? Og hun VET jeg er sammen med han..

Jeg vet at det nylig ble slutt mellom typen og denne jenta, og at kjæresten min har snakket med henne og gitt hun råd. Så kanskje hun ser hvor snill kjæresten min er og søker en rebound? i dont know.... men irriterende er det!!

Hva tror dere? Skal jeg bare la det gå? :P

Anonymous poster hash: 6d0e8...9cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en snill kjæreste da. :) Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, men han er jo ganske care mot hun, så.. nei,vanskelig:)

Anonymous poster hash: eda9d...159
Skrevet

Be han invitere henne hjem til dere, slik at hun blir kjent med deg også :)

Anonymous poster hash: fd0e0...48e
  • Liker 3
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg ville sett an om hun fortsetter eller om hun blir verre på noe sett. Jeg ville nok bedt kjæresten sette ned foten dersom hun fortsetter og blir mer "pågående".

Skrevet

Dum ting å bruke energi på...

Kjæresten din er kjæresten din, og det vet jo du og han -det er det som betyr noe.

Om hun prøver seg på han, vil det gå over etterhvert når hun ikke orker mer.

Spiller jo ingen rolle om hun prøver seg på han til krampa tar ho, så lenge du stoler på kjæresten din :)

Skrevet

Tenk på det som at kjæresten din er trofast mot deg i en slik situasjon, og at han er etteraktet av andre betyr at du har en svært kjekk og hyggelig mann. Bare føl deg spesiel av at han velger deg selv om han er etteraktet av andre.

Anonymous poster hash: 1ed3b...619

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon her!

Min samboer studerer på universitetet. Han har fått nye venner og kamerater, og jeg er så glad for at han trives og har det bra på skolen. Men, det er en av studievenninne som jeg syns er ekstra pågående på kjæresten min. Hun kan sende meldinger, vis han ikke dukker opp på skolen en dag, eller hun kan ringe han opptil flere ganger om dagen, vis han er hjemme. Og kan sende i flørtende tone på meldinger. I førsten tenkte jeg så ikke mye over det. tenkte det bare var en helt vanlig venninne. Men når kjæresten min viser meg disse meldingene og sier hun ringer ofte, blir jeg litt irritert, og jeg ser at hun prøver seg. Kjæresten min bryr seg ikke så mye, og er egentlig veldig "care" på meldinger, så er jo på en måte glad for det, men at hun jenta ikke gir seg når typen min ikke viser noe interesse, hvorfor fortsetter hun da? Og hun VET jeg er sammen med han..

Jeg vet at det nylig ble slutt mellom typen og denne jenta, og at kjæresten min har snakket med henne og gitt hun råd. Så kanskje hun ser hvor snill kjæresten min er og søker en rebound? i dont know.... men irriterende er det!!

Hva tror dere? Skal jeg bare la det gå? :P

Anonymous poster hash: 6d0e8...9cc

Høres ut som hun har stalking-tendenser. Konfronter henne

Anonymous poster hash: 54f4e...c58

Skrevet

Litt rart om kjæresten din viser deg disse meldingene uten å konfrontere henne selv? Liker han oppmerksomheten han får her og vil vise det?

Neste gang han nevner sier du bare at hvis hun er innpåsliten, så sett foten ned og si at du er opptatt og at hun ikke kan drive å ringe hele tiden.

Skrevet

Hvorfor i all verden viser kjæresten din deg disse meldingene? Greit å være åpen og ærlig men er det noe han er ute etter ved å dele dette med deg? Jeg tror ikke det er så smart å "konfrontere" denne damen - da skaper du mer trøbbel for deg selv. Hvis du vil "i kamp" så har du satt deg selv i en situasjon der du tror du bør kjempe. Hvis du er trygg på fyren så overser du dette.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...