AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Han er helt ubrukelig i mine øyne, sitter bare og skryter hemningsløst om seg selv, uten å ha noe å vise til, han er en skikkelig taper, og er i tillegg en mannsjåvenist som ikke slipper til sin egen kjæreste eller undertegnede inn i samtaler. Snakker vi himler han med øynene. I tillegg så holder han lange tirader om hvor tjukke i hue folk er ....HJELP....Mannen mangler massive selvinnsikt. Jeg må sitte og holde meg fast i stolen, for å ikke gi ham en skikkelig verbal overhaling. Men jeg kan ikke, det er kjæresten min sin beste venn... ARRRRRGH. Jeg fatter heller ikke hvorfor de er venner. Problemet er: kjæresten avtaler at vi skal møte dette grusomme venneparet ute eller hjemme hos oss som omtrent 3 ganger i måneden. Nå klarer jeg ikke mer. Satt i går med gaffelen i låret - for å si det sånn. WHAT TO DO???????? Anonymous poster hash: cd8f6...c09
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Må du være med da, dette er jo hans kompis så tror ikke han trenger å ha deg med akuratt. Prøv å heller være sammen med dine venner istedet.Anonymous poster hash: cf12a...871 2
Juvel Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Du må rett og slett bare be kjæresten din om å finne på ting med kompisen sin alene. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Jeg og min bestevenn sin kjæreste har vært på hverandres hat- lister uendelige ganger. Nå har ting endelig blitt ok mellom oss, da. Det eneste som skulle til var å tenke på bestevennen min sin lykke og drite i vår egen. Anonymous poster hash: 63081...a9f
Teethgrinding Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Dama til bestekameraten min er ufordragelig. Jeg må leve med henne på absolutt alle hytteturer og selskaper i all overskuelig fremtid. Det beste man kan gjøre er å jobbe med seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Jeg har prøvd de siste gangene og hinte om at han kan møte ham alene. Men det blir han litt såret av. Jeg har tenkt lenge at jeg kan klare å tie og smile....MEN det er snart ikke mulig. Ser for meg et stort brak hvor jeg fullstendig driter meg ut. Ha ha. Jeg skal prøve å si det nå ikveld - vi får se hvordan det går. Jeg vet det går dårlig. Men jeg har nådd point of no return. arcturus - har du ikke sagt noen ting? TS Anonymous poster hash: cd8f6...c09
Havbris Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Mulig jeg er altfor gammel til å skjønne alt som skrives her. Men jeg reagerer når folk skriver om hat- lister. Hva er det? Jeg kjenner mennesker som jeg mistrives med, og vet utmerket godt at jeg ikke kan forandre de. Det eneste jeg kan forandre er meg selv. Jeg kan lage nødvendig avstand til de jeg ikke liker, og lære meg til å puste med magen når jeg hører ting jeg helst ikke vil høre. Konfrontasjoner når man ikke liker hverandre kommer det sjelden noe godt ut av - annet enn man kan bli enige om at man ikke liker hverandre, i beste fall. Sannsynligvis blir jeg ikke likt av alle jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå