Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort,

Jeg er interessert i en på jobben men av div. grunner velger jeg å holde det for meg selv enn så lenge. Han virker interessert selv men dette er ganske nytt så det virker litt tidlig å ytre noe mer på nå.

Nå er situasjonen den at vi har et julebord om ikke mange ukene. Hun som har fått hovedansvaret for dette er også samme damen som legger seg etter han. Det er så åpenbart at hun er interessert at for alle andre lyser det desperasjon lang vei.

Jeg har ikke den samme tilnærmingen til ting dermed føler jeg at den ene anledningen vi nå har der vi lettere kunne kommet i kontakt, etter all sannsynlighet til overskygges av denne kvinnes oppmerksomhetsbehov.

Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 86cbb...696
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Anonymous poster hash: 86cbb...696
Skrevet

Hva er det egentlig du ønsker å gjøre?

Anonymous poster hash: 0f794...510

Skrevet

Du kan vel ikke gjøre så mye med det? Hun har vel like mye rett til å legge seg etter han som du har?

Og er vel ikke mer desperat enn deg, selv om du ikke viser det så godt?

Du må bare kaste deg ut i konkurransen, selv om du heller hadde sett at han falt for deg uten noe mer om og men.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo få fingen ut å spørre om dere skal møtes utenfor jobb..

• Liker 2
Skrevet

Du får prøve ut din tilnærming. Dere er på jakt begge to og da får du heller stole på at din tilnærming er best. Jeg skjønner ikke helt hva du vil ha svar på.

Skrevet

Du kan prøve telepati. Ellers funker jo det gode gamle trikset med å ta kontakt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...