Gå til innhold

Er det viktig i et parforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er musikk viktig med tanke på kjæreste? Er selv en gutt som nesten aldri hører på musikk, men heller gjør andre ting. Det er ikke sånn at jeg hater musikk, men bare det at jeg så og si aldri tar initiativ til å høre på det. Så hadde det brydd deg om kjæresten ikke hørte på noe musikk?

Anonymous poster hash: f9f16...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Felles interesser og oppfatninger er generelt nyttig.

Skrevet

Nei, om en hører på musikk eller ikke er ikke viktig for meg. Det er mye annet som virkelig er mye er viktig enn det.

Skrevet

Er selv veldig glad i musikk, og har en teori om at den musikken man hører på sier endel om hvem man er. Har venninner som nesten ikke bryr seg eller hører på musikk, så er jo veldig forskjellig :)

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
  • Liker 1
Skrevet

Samboeren min elsker musikk, spiller musikk flere timer om dagen, samler på LPer, drar rundt på konserter og festivaler, etc. Exen min kunne til nød strekke seg til å sette på P4 når han hadde fest. Begge deler fungerer/fungerte fint for meg, så lenge de lar meg høre på "min" musikk innimellom.

Skrevet

Jeg holdt på å bli sprø da jeg var sammen med en som hørte på musikk konstant. Så for meg er det en fordel om han liker musikk, blir med på konserter og sånt. Men helst ikke høre musikk hjemme i timevis hver dag.

Anonymous poster hash: 5829f...f45
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Nei. Jeg hører ikke så mye på musikk selv. (noen ganger på bussen, før jeg skal sove eller når jeg tegner)

Eneste er vel at vi har lik musikksmak hvis vi en gang skal sette på musikk sammen. Når det er sagt så har jeg ingenting imot å være sammen med en musikkelsker, sålenge jeg ikke blir sett ned på pga jeg ikke er like begeistret for musikk som han.

Endret av Mortem
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tror jeg hadde syntes det var litt rart. Men jeg har vokst opp i en veldig musikalsk famile, med musikk og øving på instrumenter fra morgen til kveld. I det store og hele hadde det ikke vært viktig at han hørte på musikk aktivt, det finnes viktigere ting for meg enn det, men han måtte hatt toleranse for at jeg elsket musikk selv.

Skrevet

Hadde ikke brydd meg om kjæresten min ikke hadde interesse for musikk.
Bare han hadde latt meg høre på musikk om jeg ønsket det.

Som noen andre sa her, så er det andre ting som er langt mer viktig for meg i et forhold.

Skrevet

Ikke et problem så lenge han ikke har noe i mot å høre på musikk av og til, når jeg setter på noe.

Anonymous poster hash: 5f01d...935
Skrevet

TS her. Det er ikke sånn at jeg fordrar musikk, jeg spiller selv piano til og med. Jeg liker musikk sånn generelt, men er ikke en som hører på på bussen eller når jeg jogger likksom. Som andre sikkert gjør, så vil det være viktig for en eventuel kjæreste som liker musikk veldig mye?

Skrevet

Har en samboer som jeg nesten blir sprø av da han spiller musikk hver eneste dag. I går kveld da jeg kom hjem fra jobb kl 10. Så ville jeg bare sove. Da skulle han høre på 4-5 sanger før han skrudde av så vi fikk lagt oss. Vi har litt av den samme musikksmaken. Men han er veldig glad i gammelmusikk, noe jeg ikke liker i det hele tatt. Men lar han høre på det, så lenge jeg slepper å høre på det hver eneste dag og høre på noe jeg liker også. :-)

Anonymous poster hash: d0330...062
Skrevet

Er musikk viktig med tanke på kjæreste? Er selv en gutt som nesten aldri hører på musikk, men heller gjør andre ting. Det er ikke sånn at jeg hater musikk, men bare det at jeg så og si aldri tar initiativ til å høre på det. Så hadde det brydd deg om kjæresten ikke hørte på noe musikk?

For meg er det et MUST at kjæresten har god musikksmak ;-) Uten musikk og penger, ingen mann.

Man viser jo hvem man er gjennom musikk.

Man er rimelig blåst i hodet om man ikke liker musikk...har aldri møtt på problemstillingen.

Anonymous poster hash: 59738...b6f

Skrevet

TS her. Det er ikke sånn at jeg fordrar musikk, jeg spiller selv piano til og med. Jeg liker musikk sånn generelt, men er ikke en som hører på på bussen eller når jeg jogger likksom. Som andre sikkert gjør, så vil det være viktig for en eventuel kjæreste som liker musikk veldig mye?Anonymous poster hash: f9f16...c06

Tror de færreste bryr seg om hva du hører eller ikke hører på når du jogger eller tar buss.

Anonymous poster hash: dd099...af5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...