AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hei, før hadde jeg langt hår (rett under puppene) da hadde jeg exstensions fra luxushair 65 cm lange 180 gram. Og de så kjempe fine ut, og veldig naturlig. Nå har jeg klippet meg litt lengre en skulder kort, og har kjøpt meg nye exstensions fra luxushair, 50 cm lange og 180 gram. Men jeg har et problem. Du kan se en tydelig linje hvor det ekte håret er, og du kan se hva som er ekte på en måte. Er det fordi mitt ekte hår ikke er slitt nok til og blende seg sikkelig sammen med exstensioen eller? Trenger råd og hjelp! Anonymous poster hash: 3e46f...a45
Miss Lucky Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Gå til frisøren å få det klippet til. Om jeg ikke husker helt feil brukte de kniv for å unngå de helt rette kantene. Tok 5 min og jeg betalte 110kr
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #3 Skrevet 6. november 2013 Gå til frisøren å få det klippet til. Om jeg ikke husker helt feil brukte de kniv for å unngå de helt rette kantene. Tok 5 min og jeg betalte 110kr Hei.. om jeg ikke husker helt feil, så er du dreven på tape extensions på egenhånd? Tror du anbefalte tape og hår ifra ebay.. Jeg brukte dette over 4 mnd, men den tapen.... sinnsyke greier! Brukte to dager på å få den ut av håret og mistet utrolig masse hår.. så måtte slutte med det.. Veldig synd da jeg ellers trivdes med denne metoden, men orket ikke å miste hele håret hver gang jeg måtte legge opp.. hvordan får du tapen ut av håret???? Anonymous poster hash: 2f03c...fe2
Miss Lucky Skrevet 6. november 2013 #4 Skrevet 6. november 2013 (endret) Hei.. om jeg ikke husker helt feil, så er du dreven på tape extensions på egenhånd? Tror du anbefalte tape og hår ifra ebay.. Jeg brukte dette over 4 mnd, men den tapen.... sinnsyke greier! Brukte to dager på å få den ut av håret og mistet utrolig masse hår.. så måtte slutte med det.. Veldig synd da jeg ellers trivdes med denne metoden, men orket ikke å miste hele håret hver gang jeg måtte legge opp.. hvordan får du tapen ut av håret????Anonymous poster hash: 2f03c...fe2 Jeg har vel nevnt tape in flere ganger om jeg ikke husker feil, og tror jeg også linket til bloggen min engang ? Der har jeg i alle fall nevnt en spray jeg bruker som løsner limet. Skal se om jeg finner linken Her har jeg kjøpt fra http://www.genesehair.com/adhesive-removers/ Har den som heter C-22. Om noen er bedre aner jeg ikke. Tror kanskje man får kjøpt noe lignende på apoteket også, plasterfjerner. Er jo bare noe limoppløsende som skal til Endret 6. november 2013 av Miss Lucky
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Jeg har vel nevnt tape in flere ganger om jeg ikke husker feil, og tror jeg også linket til bloggen min engang ? Der har jeg i alle fall nevnt en spray jeg bruker som løsner limet. Skal se om jeg finner linken Her har jeg kjøpt fra http://www.genesehair.com/adhesive-removers/ Har den som heter C-22. Om noen er bedre aner jeg ikke. Tror kanskje man får kjøpt noe lignende på apoteket også, plasterfjerner. Er jo bare noe limoppløsende som skal til Takk for svar er det ikke disse tapene du også bruker? http://www.genesehair.com/true-tape-true-blue-adhesive-tape-contour-shape-lace-front-1-pack-36pcs/ Heldig da som får dette ut av håret, for meg var det ikke sjangs Kanskje hårtyper har noe å si? Eller hvor lenge man har det i ? Jeg gikk på det meste 8 uker.. Anonymous poster hash: 2f03c...fe2
Miss Lucky Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Er den tapen jeg bruker ja Tror faktisk ikke jeg har prøvd å ta de av uten tapeløsende spray/olje. Kan tenke meg at det er litt av en jobb og at man må rive og slite mye da. Så noe tapeløsende er nok et must om man ikke vil ødelegge håret helt. Sprayen bruker jeg på hvert feste, masserer det litt inn og venter noen minutter før jeg prøver å løsne dem. Løsner de ikke med en gang, sprayer jeg på mer. Når alle er ute bruker jeg en tett kam til å gre ut lim som noen steder henger igjen.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Er den tapen jeg bruker ja Tror faktisk ikke jeg har prøvd å ta de av uten tapeløsende spray/olje. Kan tenke meg at det er litt av en jobb og at man må rive og slite mye da. Så noe tapeløsende er nok et must om man ikke vil ødelegge håret helt. Sprayen bruker jeg på hvert feste, masserer det litt inn og venter noen minutter før jeg prøver å løsne dem. Løsner de ikke med en gang, sprayer jeg på mer. Når alle er ute bruker jeg en tett kam til å gre ut lim som noen steder henger igjen. Jeg brukte limoppløser som jeg også bestilte fra samme siden Men det hjalp ikke noe særlig.. Så endte med nesten en hel flaske balsam og en masse olje for å klare å løse opp.. veldig synd da det ellers var veldig greit med tape Anonymous poster hash: 2f03c...fe2
Miss Lucky Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Jeg brukte limoppløser som jeg også bestilte fra samme siden Men det hjalp ikke noe særlig.. Så endte med nesten en hel flaske balsam og en masse olje for å klare å løse opp.. veldig synd da det ellers var veldig greit med tape Anonymous poster hash: 2f03c...fe2 Åå, rart. Limopløseren funker jo helt supert på meg. Kanskje noen vet om en annen variant som kan funke bedre for deg da ?
missuvillig Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Hadde lignende problem med mine extensions(clips), de var litt for mørke til mitt eget hår, brune og blonde striper var de. Så jeg bleket det brune på de remsene jeg brukte øverst for å få de i samme mørke farge jeg hadde, kunne ikke blitt mer vellykket Hadde også problemer når jeg brukte tape extensions og skulle ha de av med sånn limoppløsende, mistet dødsmye hår.. Aldri tape igjen kanskje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå