Gjest noradoll Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Noen som er lei av playerne som backer ut som en slu rev når de ikke gidder forpliktelsene, har fått sexen de vil eller så fort det dukker opp noen andre? Noen som har et forslag? Vil gjerne spille han jeg datet sist et lite puss. Han fikk meg virkelig til å tro at vi hadde noe gående og var ikke mann nok til å avslutte det på en sivilisert måte ved en samtale eller en forklaring.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Bit dem i pungen. Utover det tror jeg ikke det er så mye du kan gjøre. Anonymous poster hash: 69160...534 3
Ruby_Tuesday Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Kanskje det beste hadde vært å heve seg over det, og heller bare glemme hele fyren? Har inntrykk av at det er mange som ønsker å ta hevn på tidligere partnere, og at de angrer etterpå. 3
Gjest noradoll Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Men de slipper så billig unna! Vil gi han en " you messed with the wrong person" responds
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Send MMS med et bilde der du kliner med en annen ute på byen Gjerne med teksten: "Sayonara, biatch". Anonymous poster hash: d228e...827
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Eller med teksten: "I finally met a good kisser". Anonymous poster hash: d228e...827 7
Jalp Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Men de slipper så billig unna! Vil gi han en " you messed with the wrong person" responds Hadde han gitt deg løfter om evig troskap og en rosa sky å leve på resten av livet? Hvis ikke: Bli voksen og lev livet ditt, gå videre. Hevn avler hevn og dessuten er det fryktelig lite sjarmerende å framstå som bitter etter en affære. 10
frøkenkoz Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 (endret) Knull kompisen hans , broren eller faren eller mora thihi Endret 2. november 2013 av frøkenkoz 9
Gjest noradoll Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Eller med teksten: "I finally met a good kisser". Anonymous poster hash: d228e...827 hahaha:)
Ruby_Tuesday Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Hadde han gitt deg løfter om evig troskap og en rosa sky å leve på resten av livet? Hvis ikke: Bli voksen og lev livet ditt, gå videre. Hevn avler hevn og dessuten er det fryktelig lite sjarmerende å framstå som bitter etter en affære. Halleluja, endelig en som har skjønt det... 3
flinkeceline Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Jeg synes ikke det er noe særlig å hevne seg over forgåtte forhold. Det er på mange måter lidenskapens pris. Det å utsette seg for fare, ta risikoer, gi litt av seg selv... Det er på mange måter bare slik livet er. Jeg synes du heller burde forkusere på å gå videre med deg og livet ditt i stedet for å sløse bort tid og tanker på noen som ikke er interessert i deg uansett. Så hva er vitsen? 1
Gjest noradoll Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Hadde han gitt deg løfter om evig troskap og en rosa sky å leve på resten av livet? Hvis ikke: Bli voksen og lev livet ditt, gå videre. Hevn avler hevn og dessuten er det fryktelig lite sjarmerende å framstå som bitter etter en aff Nei, å stå fram som bitter er ikke bra. Må heller få han til å tro at det er jeg som har brukt han som en sperm donor eller noe.
frøkenkoz Skrevet 2. november 2013 #13 Skrevet 2. november 2013 (endret) Jeg knullet aldri den playeren jeg var forelsket i. Jeg sa det til han også "Meg kommer du til å huske for meg får du aldri " Dette er ca 10 år siden.møtte han på fest for noen år siden.å han husket meg Husket hva jeg hadde sagt. Det synes jeg er kuuuult. Endret 2. november 2013 av frøkenkoz 6
Gjest noradoll Skrevet 2. november 2013 #14 Skrevet 2. november 2013 Jeg synes ikke det er noe særlig å hevne seg over forgåtte forhold. Det er på mange måter lidenskapens pris. Det å utsette seg for fare, ta risikoer, gi litt av seg selv... Det er på mange måter bare slik livet er. Jeg synes du heller burde forkusere på å gå videre med deg og livet ditt i stedet for å sløse bort tid og tanker på noen som ikke er interessert i deg uansett. Så hva er vitsen? Jeg vet hva som er fornutftig. Trenger ikke å fortelle meg det. Jeg er lei av at de kommer seg unna med å være low. Er en spilleregel å det er å ikke leke med andre, den gjelder uansett. Jeg respekterer folk som snakker og står for det de gjør, ikke de som holder på med et spill for så å snike seg ut bakdøre. Det er feigt. Ikke nok med det, men meldingen var direkte arrogant. Som om jeg var en plage som spurte om vi kunne gjøre noe senere siden han ikke rakk daten han hadde foreslått.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #15 Skrevet 2. november 2013 Send en sms til han hvor det står noe kinky og hva du vil gjøre med han (sex). Etter en liten stund sender du enda en melding hvor du sier: Sorry, feil person!Anonymous poster hash: c74b4...18a 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #16 Skrevet 2. november 2013 Som regel er det umulig å såre de, fordi de ikke er interessert i deg og da kan man ikke bli såret. Men, det er alltid et men. Jeg har gjort det én gang, og det var velykket, det var en fyr jeg hadde holdt på med lenge, var i utgangspunktet jeg som ville kutte kontakten helt, siden han egentlig ga faen. Selvfølgelig angret jeg på dette. Men da var det ingen vei tilbake. Vi møtte hverandre ved forskjellige annledninger og vi ble alltid med hverandre hjem. Plutselig gikk det mange måneder før vi så hverandre, i mellomtiden hadde jeg tatt silikon og gått ned 5 kg, jeg så dritbra ut(for all del, dette gjorde jeg for min egen del, og var planlagt leeeenge). Ihvertfall jeg sendte han en melding en lørdag, han var ute med kompiser og sa hvor han var, dro med meg noen venninner, jeg kom, jeg flørtet med han, han ville ha meg tilbake, så forsvant bestekompisen hans til baren, så forsvant jeg. Og vi dro hjem sammen, kompisen var full, jeg skulle bare være slem, så sendte snap av oss i sengen. Etter det ringte han meg hver jævla dag og sa hvor mye han angret og at han ville ha meg tilbake. Det fikk han selvfølgelig ikke. Men som en sier over her, så angrer jeg faktisk litt på dette. Fordi jeg i utgangspunktet ville ha han tilbake, men hadde blitt så høy på meg selv at jeg ikke klarte å innse hvorfor jeg gjorde det. Savner han faktisk den dag i dag, og dette er ett år siden Så vær forsikitg og tenk nøye gjennom hvorfor du gjør det! Anonymous poster hash: 73d62...46e 7
Gjest noradoll Skrevet 2. november 2013 #17 Skrevet 2. november 2013 Jeg knullet aldri den playeren jeg var forelsket i. Jeg sa det til han også "Meg kommer du til å huske for meg får du aldri " Dette er ca 10 år siden.møtte han på fest for noen år siden.å han husket meg Husket hva jeg hadde sagt. Det synes jeg er kuuuult. Ja, den er jo bra. Jeg synes det er ekkelt med playere. Vet ikke hva de har vært bortpå. Problemet med denne mannen her at han ga seg ut for å være tidenes søteste, ærligste og ordentligste. Han fikk meg til å tro at han ville noe på sikt og at han i hvertfall ville komme til å fortelle meg at han ikke gadd mer, om den dagen kom.
Gjest noradoll Skrevet 2. november 2013 #18 Skrevet 2. november 2013 Som regel er det umulig å såre de, fordi de ikke er interessert i deg og da kan man ikke bli såret. Men, det er alltid et men. Jeg har gjort det én gang, og det var velykket, det var en fyr jeg hadde holdt på med lenge, var i utgangspunktet jeg som ville kutte kontakten helt, siden han egentlig ga faen. Selvfølgelig angret jeg på dette. Men da var det ingen vei tilbake. Vi møtte hverandre ved forskjellige annledninger og vi ble alltid med hverandre hjem. Plutselig gikk det mange måneder før vi så hverandre, i mellomtiden hadde jeg tatt silikon og gått ned 5 kg, jeg så dritbra ut(for all del, dette gjorde jeg for min egen del, og var planlagt leeeenge). Ihvertfall jeg sendte han en melding en lørdag, han var ute med kompiser og sa hvor han var, dro med meg noen venninner, jeg kom, jeg flørtet med han, han ville ha meg tilbake, så forsvant bestekompisen hans til baren, så forsvant jeg. Og vi dro hjem sammen, kompisen var full, jeg skulle bare være slem, så sendte snap av oss i sengen. Etter det ringte han meg hver jævla dag og sa hvor mye han angret og at han ville ha meg tilbake. Det fikk han selvfølgelig ikke. Men som en sier over her, så angrer jeg faktisk litt på dette. Fordi jeg i utgangspunktet ville ha han tilbake, men hadde blitt så høy på meg selv at jeg ikke klarte å innse hvorfor jeg gjorde det. Savner han faktisk den dag i dag, og dette er ett år siden Så vær forsikitg og tenk nøye gjennom hvorfor du gjør det! Anonymous poster hash: 73d62...46e Den historien likte jeg! Ikke dårlig. Jeg har tatt hevn en gang, og det angrer jeg ikke på. Var ikke en slem hevn, men tenkte at sannheten om en mann måtte fram i lyset. Avslørte en fryktelig utroskap. Det var jo ikke hevn, men heller det at jeg synes ikke at menn skal komme seg unna med drittsekkoppførsel. De sårer folk på sin vei, med vitende vilje, og det burde ikke være akseptabelt.
Marie90 Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 Hvis dere ikke er i et monogamt forhold, så er dere ikke det. Det holder ikke "han fikk meg til å tro at det gikk i den retningen..". Hvis du ikke har diskutert med ham at dere skal være exclusive og likevel har sex med ham, så er dette sex utenfor forhold og uten forpliktelser. Jeg er fullstendig klar over at det finnes gråsoner og at man like fullt kan føle seg lurt. Men noe av dette kommer med erfaring og du får heller se på det slik at du nå har lært at man ikke blindt kan stole på at en man dater automatisk føler det samme. Hvis han ikke var investert i deg, så vil han neppe bry seg om forsøk på å "såre" ham. Å forsøke andre metoder for å skade ham fremstår patetisk - han skjønner at du ble såret og at du vet han ikke bryr seg, så du må ta andre midler i bruk. Det ligger faktisk noe i "the best revenge is living well". Ta vare på deg selv, kom i storform, få en ny frisyre, whatever. Møt en kjekkere, mer selvsikker og suksessrik fyr. Om du dumper borti denne flørten om lang tid så vil han kanskje tenke "der ga jeg slapp på noe bra". Det er den eneste form for "hevn" som har noe for seg. 4
Havbris Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 Hevn er bare godt for deg selv. Det beste du kan gjøre er å komme deg videre, ignorere han og håpe på at du møter en som er mere verdt din oppmerksomhet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå