Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke er dine favoritter?

Anonymous poster hash: 29d83...5ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ingen av øyeskyggene til de to merkene mer.

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
Skrevet

Jeg liker ingen av øyeskyggene til de to merkene mer.

Hvorfor ikke?

Jeg liker øyneskyggene fra Makeupstore.

De har mange fine og rene jordfarger, uten glitter i.

Så flott da, men har de paletter med 4 skygger i? Og selges de på nett? Har ingen Makeupstore i nærheten av meg, dessverre.

Skrevet

Hvorfor ikke?

Så flott da, men har de paletter med 4 skygger i? Og selges de på nett? Har ingen Makeupstore i nærheten av meg, dessverre.

For de lager ikke bedre øyeskygger enn f.eks Isadora gjør pr i dag. Og de er overpriset i forhold til hva du får. Du får MUS på kicks.no Dog er det øyeskygger du vil ha, så vil jeg anbefale deg og vente en mnds tid til Inglot får opp den norske nettbutikken sin, da blir det HØY kvalitet til 50kr stykket.

Skrevet

Alt for dyre! Inglot er helt fantastiske, og mye billigere.

Og for meg betyr det da mange flere øyenskygger :laugh:

Skrevet

Dior 754 Rosytan er jeg veldig fornøyd med.

Skrevet

Dior 754 Rosytan er jeg veldig fornøyd med.

Den har jeg faktisk sikla litt på, den ser helt nydelig ut! :)

For de lager ikke bedre øyeskygger enn f.eks Isadora gjør pr i dag. Og de er overpriset i forhold til hva du får. Du får MUS på kicks.no Dog er det øyeskygger du vil ha, så vil jeg anbefale deg og vente en mnds tid til Inglot får opp den norske nettbutikken sin, da blir det HØY kvalitet til 50kr stykket.

Jeg har mye av Isadora, hadde lyst å prøve Dior eller Chanel denne gangen :)

Ja, jeg titter nok innom Inglot også, så absolutt. Gleder meg til de åpner.

Skrevet

Hehe, tenkte meg ekstra om før jeg kjøpte den, siden dior koster mer enn andre produkter. Synes den passer både til solbrun og vinterblek hud.

Skrevet

Hehe, tenkte meg ekstra om før jeg kjøpte den, siden dior koster mer enn andre produkter. Synes den passer både til solbrun og vinterblek hud.

Skjønner hva du mener, har sett på utallige swatches og Youtube-videoer der de viser frem den type sminke. Men har lyst å unne meg litt ekstra denne gangen, må bare være relativt sikker på hva jeg skal kjøpe :)

Takk for tips! :blomst:

Skrevet

Bare hyggelig :-) bare sunt å unne seg litt eksta i blant ;)

Skrevet

Jeg liker både Dior og Chanel, men holder en knapp på sistenevnte. Grunnen er at Dior sine øyenskygger smuldrer opp og løsner fra "dekselet" lenge før jeg får brukt de opp. Så da blir det liksom ingen vits i å ha de.

Chanel kaldpresser visst sine øyenskygger, så de kan du kaste i gulvet uten at de løsner.

Anonymous poster hash: 782fd...4e0
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...