Gå til innhold

Hvorfor er folk på kg så frekke i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skorpion og glemmer ALDRI. Har en hatliste lang som et vondt år over folk som har vært frekke mot meg. Det var en bruker som var frekk mot meg kl 18:15 i går og kl 14:56 i dag. Den aller verste var 9/6 kl 12:55. Er det mange som har mensen for tiden?

Jeg kan være skarp, men aldri slem. Jeg ville aldri sagt til noen "Ikke rart ingen menn vil ha deg". Det er slemt, og kan faktisk gi meg selvmordstanker, så bare ha det på samvittigheten dere ufølsomme frekkaser..

Anonymous poster hash: ca5b1...c5b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeeh

Anonymous poster hash: 1e5d9...b39
Skrevet

Få deg en hobby........

Anonymous poster hash: 24850...217
Skrevet

Kan det være at du tar deg litt lett nær av ting?

• Liker 4
Skrevet

Kjipern å ha fotografisk hukommelse når det kommer til sånt :ler:

Jeg glemmer heldigvis sånne kjipe kommentarer jeg. Mange folk på KG er frekke, sånn er det bare. Du må ta det du hører her med en klype salt ;)

Skrevet

eeeh

Anonymous poster hash: 1e5d9...b39

Få deg en hobby........

Anonymous poster hash: 24850...217

Konstruktive svar! Jajamensan. Oi, se - dere er til og med anonyme! Skulle du sett. Hva med å skaffe en annen hobby enn å komme med nedsettende svar? Eller får det dere til å føle dere bra?

Jeg er kanskje enig med Ruby_Tuesday om at TS tar seg nær av ting på et forum som dette, og kanskje ikke burde vært her hvis man ikke tåler at folk er uforskammet - men det er jo nettopp fordi folk elsker å provosere og være skikkelige drittsekker.

Så jeg synes også - i likhet med TS - at folk skal tenke over om det de skriver på nettet er det de ville sagt til vedkommendes ansikt hvis samtalen hadde vært utenfor internett.

• Liker 1
Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg har også en hatliste med folk som har vært frekke mot meg

Skrevet

Jeg er skorpion og glemmer ALDRI. Har en hatliste lang som et vondt år over folk som har vært frekke mot meg.

Det du gjør nå er å gjemme deg og dine handlinger bak et stjernetegn som du har lest er slik som du sier der. Alle mennesker består av forskjellige sider, uansett hvilket tegn de er født under og det er du også. Hvis du sier at du aldri glemmer, så er det fordi du velger å aldri glemme. Du selv bestemmer at du vil hate diverse mennesker. Håper at du bestemmer deg for det motsatte en gang i livet, for du vil få det bedre da.

Anonymous poster hash: 93c05...65b

• Liker 5
Skrevet

Kan det være at du tar deg litt lett nær av ting?

Det var DU som var frekk mot meg kl 14:55. Skam deg.

Skrevet

Hvorfor nevner du klokkeslettene? Hvorfor er det relevant?

• Liker 4
Skrevet

Det var DU som var frekk mot meg kl 14:55. Skam deg.

Tenkte meg at det var deg fra tråden om at menn tømmer seg i alt som går.. Du var jo mye frekkere mot folk enn jeg var mot deg, så jeg skammer meg absolutt ikke i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Det er helg og da er de bitre for at de ikke har noe liv, og tilbringer tiden på KG. Der kan de få ut all frustrasjon.

Anonymous poster hash: 7ef08...989
  • Liker 1
Skrevet

Tenkte meg at det var deg fra tråden om at menn tømmer seg i alt som går.. Du var jo mye frekkere mot folk enn jeg var mot deg, så jeg skammer meg absolutt ikke i det hele tatt.

Nei, jeg kom med en påstand og spurte hvorfor det var sånn, da trenger du ikke angripe meg. Ondskapsfull og slem.

Skrevet

Det er helg og da er de bitre for at de ikke har noe liv, og tilbringer tiden på KG. Der kan de få ut all frustrasjon.

Anonymous poster hash: 7ef08...989

Enig. Selv skal jeg på fest snart, så da forlater jeg herved kg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er skorpion og glemmer ALDRI. Har en hatliste lang som et vondt år over folk som har vært frekke mot meg. Det var en bruker som var frekk mot meg kl 18:15 i går og kl 14:56 i dag. Den aller verste var 9/6 kl 12:55. Er det mange som har mensen for tiden?

Der var du frekk. Og det kl. 15.08.

Anonymous poster hash: 169b6...e69

• Liker 9
Skrevet

Enig. Selv skal jeg på fest snart, så da forlater jeg herved kg!

Så fint at du forlater KG. Jeg skal ha jentekveld nå, og gjett om jeg skal vise venninnene mine trådene dine, sånn at vi kan ha oss en god latter!

• Liker 4
Gjest crazycatlady
Skrevet

Folk her på kåge er generelt frekke har jeg funnet ut. :) Du får bare lære deg å leve ned det! :)

• Liker 2
Skrevet

Der var du frekk. Og det kl. 15.08.

Anonymous poster hash: 169b6...e69

Hmm... rosa, lilla eller rød neglelakk i kveld? Vanskelig.

• Liker 1
Skrevet

Så fint at du forlater KG. Jeg skal ha jentekveld nå, og gjett om jeg skal vise venninnene mine trådene dine, sånn at vi kan ha oss en god latter!

Og jeg skal vise kompisene mine hva for noe teit du har skrevet.. så får du og venninnene bare skifte tamponger på hverandre :)

Skrevet

Jeg tror at det kanskje er best du forlater KG for godt dersom det virkelig er slik med deg? Det blir jo umulig å beskytte seg mot all verdens kommentarer fra ukjente personer. Det er noen jeg husker har vært nedrige imot meg tidligere, men jeg kan ikke gå rundt og hate de for resten av mitt liv pga det?

Life goes on. Og ha en fin kveld ute forresten :blomst:

Anonymous poster hash: 190bc...636
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...