AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hei! Skal på halloween fest i kveld men det jeg hadde planer om å bruke gikk i dass! Nå ANER jeg ikke hva jeg skal ha på meg og festen er 5 timer unna! Jeg har ikke råd til å kjøpe ett helt nytt kostyme! er det noen som har noe forslag til hva jeg kan være utifra eget klesskap?! SETTER STOR PRIS PÅ HJELP!! Anonymous poster hash: 54bc5...6f5
nocebo Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Non Stop-pose! Søplesekk, lag hull til hode og armer, og så klipper du ut fargede runde prikker i papir, lim på. Klipp gjerne ut bokstaver til Non stop også. Fiks ferdig, og rimelig!
Gjest Teora Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Svart katt? Svart bukse/tights og svart genser har du sikkert, en gammel sort strømpebukse el. kan bli hale, og om du har en hårbøyle kan du fikse ører på den av farget kartong eller sort stoff limt på papp. Har du hobbybutikk i nærheten løper du selvsagt dit og kjøper litt teddystoff du kan sy/lime sammen hale og ører av. Ansiktet kan du egentlig sminke med bare en eyeliner go evt litt leppestift på nesen, men kattehalvmasker er relativt utbredt så ikke umulig du finner det også.
lashara Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Drue http://www.coolest-homemade-costumes.com/images/coolest-homemade-grapes-costume-4-21299132.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå