Gå til innhold

Poloskjorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om poloskjortene fra ralph lauren? Føler alle har det men har ikke råd til det nå.. Er det bare de rike som har det? Finnes det noe som ligner på det som er billigere?

Anonymous poster hash: 292b4...f18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske fjortisstempel, og de er sikkert på vei ut, ettersom mange har det..

Skrevet

Jeg syntes de er fine. Jeg liker ikke de som har sånne store logoer. Det er utrolig harry og flashy. Samboeren min går for det meste med Ralph lauren skjorter og polo t-skjorter. Jeg syntes han kler deg veldig bra!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har to stykker, en hvit og en sort som jeg bruker ved litt formelle anledninger. Hater skjorter, men de er av god kvalitet :)

Skrevet

Jeg har to stykker, en hvit og en sort som jeg bruker ved litt formelle anledninger. Hater skjorter, men de er av god kvalitet :)

Formelle?!?!

Anonymous poster hash: 2efac...ea5

• Liker 3
Skrevet

Formelle?!?!

Ja, i anledninger der man ofte bruker skjorter. Hvordan det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fire, og egentlig har jeg begynt å bruke de mindre. De er veldig fjortis nå, føler mg litt for gammel til ånbruke de.

Men de sitter så pentpå kroppen, også er de behagelige. Nesten så jeg bruker de som pysj

Skrevet

Ja, i anledninger der man ofte bruker skjorter. Hvordan det?

Poloskjorte er en skjorte man som regel bruker til trening, ikke til formelle anledninger.

• Liker 4
Skrevet

Poloskjorte er en skjorte man som regel bruker til trening, ikke til formelle anledninger.

Haha, fikk bare med meg at det sto skjorte fra Ralph Lauren. Sorry, my bad :)

Skrevet

Poloskjorter ser ikke bra ut, med mindre man spiller golf.. Ser ikke poenget i å gå med disse til hverdags, ser like patetisk ut for meg som de som går med trenings klær når de ikke skal på trening.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har sikkert 30-40 poloskjorter i skapet. De funker fint om sommeren til uformelle dager på både land og vann. Bruker dem likevel mest til golf, som svetteskjorter.

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...