Gå til innhold

Din mening om acneskjerf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...? Og synes dere det er verdt 900kr?

Anonymous poster hash: a6b6d...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mening er at man nok fint kan finne like gode skjerf til litt mindre pris, men skjønner at ikke folk nødvendigvis bryr seg om det.

Anonymous poster hash: 20a44...664
  • Liker 4
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har det ikke selv, men har sett at en del av skjerfene har blitt litt nuppete eller stygge? Jeg har et par kashmirskjerf selv, og de er ikke blitt sånn. Så jeg synes vel ikke at de er verdt 900 kr.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har ikke noe forhold til dem, hadde sikkert ikke sett at det var acne hvis merkelappen ikke var synlig heller :)

Edit: skrev fordel, haha :D

Endret av Perlegull
  • Liker 3
Skrevet

Jeg synes det ser helt greit ut, men forstår ikke hypen. At "alle" går med det er nok til at jeg mister fascinasjonen. Og jeg synes 900 kroner er noe i overkant for et relativt kjedelig skjerf.

• Liker 12
Skrevet

Jeg har rett og slett ikke råd til å bruke 900 kroner på et skjerf, så det hadde uansett ikke vært aktuelt.

• Liker 1
Skrevet

Skjerfene er fine de, men det er ikke fint å gå rundt med acne-lappen frem, med vilje...

• Liker 24
Skrevet

De er fine - men hadde holdt at de kostet 400-500 kr.

Anonymous poster hash: 8a3da...283
  • Liker 1
Skrevet

Fine, men jeg hadde ALDRI betalt 900kr for et skjerf. Hadde betalt max 300kr.

• Liker 4
Skrevet

De er fine men samtlige som har et har jo kjøpt det fordi det er Acne og fordi de er dyre - og ikke fordi de ikke fant noe lignende som et rimeligere alternativ og da blir det nesten litt komisk..

• Liker 3
Skrevet

Syntes de er fine, men de er nok ikke verdt 900 kroner.. Har en venninne som sverger til sitt.. Ifjor kjøpte jeg meg en kopi på Cubus til 150 kroner.. Venninnen min trodde først på meg når jeg sa at det var Acne... haha.. Jeg lo godt av det! :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Er det disse det er snakk om?

IMG_8007.jpg

Skrevet

De er jo helt like som alle andre vanlige skjerf. Skjønner ikke greia.

Anonymous poster hash: f7759...6c5
  • Liker 26
Skrevet

Jeg hadde ikke fått med meg at dette var noe spesielt en gang, jeg. Aldri hørt om merket!

Ja ja, jeg tviler på at jeg kommer til å kjøpe meg et nå heller :P

• Liker 4
Skrevet

Hvis det var det jeg la ut bilde av, så er det et helt normalt, kjedelig skjerf. Skjønner ikke at noen bruker nesten 1000kr på det.

• Liker 10
Gjest Houdini
Skrevet

Jeg liker ikke Acne-skjerfene, men vet om flere som er begeistret for dem. Synes de ser billige ut.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo et generisk skjerf, men det er da like greit å kjøpe det som å finne et annet ullskjerf med frynser fordi man absolutt skal være så original, tenker jeg. Det er jo ingen som ser forskjell på det ene ensfargede skjerfet og det andre med mindre man kikker på lappen uansett, så hvorfor ikke la folk få kjøpe det uten å le av dem?

Prismessig synes jeg faktisk ikke det er så galt, det er ren ull og relativt tykt, og det må man faktisk beale litt for. Når folk sammenligner med et skjerf fra Cubus eller HM glemmer de at de mest sannsynlig får et akrylskjerf for de få hundrelappene de legger på bordet, alternativt en tynn ullblanding, og det forstår til gjengjeld ikke jeg at folk gidder kaste bort pengene sine på. Ikke er det varmt og etter kort tid blir det stygt og nuppete. Da kan man heller kjøpe noen nøster ull og strikke seg noe selv, hvis et rent ulskjerf blir for dyrt.

Anonymous poster hash: 6681a...ec3

• Liker 7
Gjest Houdini
Skrevet

Det er jo et generisk skjerf, men det er da like greit å kjøpe det som å finne et annet ullskjerf med frynser fordi man absolutt skal være så original, tenker jeg. Det er jo ingen som ser forskjell på det ene ensfargede skjerfet og det andre med mindre man kikker på lappen uansett, så hvorfor ikke la folk få kjøpe det uten å le av dem?

Prismessig synes jeg faktisk ikke det er så galt, det er ren ull og relativt tykt, og det må man faktisk beale litt for. Når folk sammenligner med et skjerf fra Cubus eller HM glemmer de at de mest sannsynlig får et akrylskjerf for de få hundrelappene de legger på bordet, alternativt en tynn ullblanding, og det forstår til gjengjeld ikke jeg at folk gidder kaste bort pengene sine på. Ikke er det varmt og etter kort tid blir det stygt og nuppete. Da kan man heller kjøpe noen nøster ull og strikke seg noe selv, hvis et rent ulskjerf blir for dyrt.

Anonymous poster hash: 6681a...ec3

Enig med denne. Jeg har et dyrt skjerf jeg bruker på andre året (900kr). Det er anonymt, veldig varmt og behagelig. Har til og med vasket det i vaskemaskinen 4 ganger, ser helt ut som nytt, nupper aldri. Det er av ren alpakka-ull.

• Liker 3
Gjest Houdini
Skrevet

Egentlig minner Acne-skjerfene meg om menn med dårlig klessmak. Hvis man først skal investere i ull-produkter bør de i det minste være av god kvalitet. Ullkåper i dårlig kvalitet drar ned hele inntrykket.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de er fine - stilrene og akkurat passe størrelse. Hadde det ikke vært for at annenhver person jeg ser på gata har det, hadde jeg nok ønska meg det selv. Har selv brukt 700-800 kr på et skjerf som jeg fortsatt er strålende fornøyd med, og som jeg ikke har sett på noen andre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...