Gå til innhold

Noen som er kjent med av og på-typer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia?

Har datet en fyr en stund nå, og han er mer av og på enn jeg har godt av. Nå lurer jeg på hva som egentlig går av han?

Han har hele veien vært den som har tatt initiativ til å ta steget videre, for så å trekke seg når jeg "er med på leken" eller hva jeg skal si... Dette har vært forvirrende hele veien, men i natt toppet det seg. Begge var klar for å ha sex, han tok initiativet, så trakk han seg midt i, for han ville ikke at ting skulle bli rart, og var redd jeg ikke ville møte ham igjen... Eh.

Like etter å ha avbrutt, kommer han med kommentarer av seksuell art om hva han vil gjøre med meg... Jeg mener. Hva faen er det med ham? Har absolutt ikke tenkt å gå videre med ham, dette er et lukket kapittel for min del. Men det jeg lurer på er om han bare er sånn og evt hvorfor, eller om dette er et av de mange "spillene" som jeg hører om. Skjønner ikke en dritt!

Anonymous poster hash: 33c19...be2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Push and pull teknikk?

Da løper du, ikke snu deg tilbake!

Sånt er bare tull, du kommer ingen vei men sånne valper.

Anonymous poster hash: 0aa94...ee5

Skrevet

Kanskje han har noen issues i senga som du ikke vet om? Men i såfall burde han jo ikke trodd at han klarer å overvinne disse hver gang og ta initiativ til sånt..

Skrevet

Han prøver seg bare med å fange deg i et psykologisk spill.

Skrevet

"Av og på" typer er enten menn som ikke er interessert nok eller som prøver å manipulere deg.

Som regel er det førstnevnte.

Skrevet

Takk for svar, er nok som dere sier!:-)

Lurer på hva som skjedde med å bare være seg selv og stå for det

Anonymous poster hash: 33c19...be2

Skrevet

Det er bare en lek. Det er folk som har behov for å vite at de KAN hvis de vil. Så de tar kontakt, viser oppmerksomhet, tar initiativ til ting for å se om den andre biter på. Når den andre biter på, er det all bekreftelsen man trenger, så man orker ikke en gang å fullføre. Men det går ikke lang tid før behovet er tilbake og man prøver igjen. De fortsetter sånn med en person til de føler at de har "melket det" og følelsen blir svakere og svakere. Så dumper de personen og finner en ny å gjøre dette med.

Hvis du vil i dyp analyse, så handler det om ekstremt lav selvtillit, de føler ikke at de betyr noe så de engasjerer seg i slike spill for å fylle et tomrom. De har nok med seg selv og klarer ikke å sette seg inn i hva den andre personen går gjennom. De er litt som rusmisbrukere; chasing the next high. Bygger toleranse etterhvert og det blir kjedelig, så de går videre.

Bra for deg at du kom deg vekk! Sånne folk må jobbe med seg selv før de kan være seriøse med andre.

Anonymous poster hash: 7fc1f...0c6
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
Skrevet

Har du utelukket at han bare ikke har lite erfaring når det gjelder sex? og er litt nervøs?

Anonymous poster hash: db0af...f0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...