AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #1 Skrevet 2. november 2013 Hei jenter! Er det noen av dere bruder, eller nå fruer som har tenkt til, eller valgte å holde noe hemmelig på bryllupsdagen for å overraske deres kommende mann? Selv så velger jeg å ikke gi en dyr morgengave (en liten ting skal han selvfølgelig få), men å leie inn Rune Carlsen (illusjonist/tryllekunstner) som underholdning i bryllupet, ettersom mannen min elsker slikt! Tror han blir skikkelig overrasket og glad Anonymous poster hash: 53c86...86e
Pimpel Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Det var en veldig flott overraskelse Jeg har ikke tenkt på noe spesielt. Men vi skal gifte oss i Frankrike. Så vet ikke helt hva jeg skulle funnet på..
Portvinpiken Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Vi giftet oss i utlandet. Jeg ordnet med en operasangerinne som kom å sang rett etter ringpåsettelsen. Det var overraskelsen min til brudgommen og alle gjestene. Suksess! :-)
PrincessConsuela Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Det var en veldig flott overraskelse Jeg har ikke tenkt på noe spesielt. Men vi skal gifte oss i Frankrike. Så vet ikke helt hva jeg skulle funnet på.. Jeg vil ikke ødelegge tråden her, men hvor i Frankrike og hvordan har dere planlagt alt sammen? Vi vurdere å ha bryllupet i Frankrike ettersom vi bor her - men både hans og min familie må reise 4+ timer om vi skal ha det her..
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Overraskelsen min VAR morgengaven. Jeg hadde gitt ham inntrykk av at jeg hadde glemt hele greia i alt bryllupsstyret, og at jeg måtte kaste meg rundt og kjøpe noe et par dager før bryllupet. Sannheten var at jeg hadde kjøpt morgengave for lenge siden, noe jeg visste han virkelig ønsket seg, men aldri hadde tatt seg råd til selv Det var stor suksess Anonymous poster hash: 67bd6...f98
Anglofil Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Brudekjolen. Mannen ville ikke se den før den store dagen, så det ble hans store overraskelse. Mvh Yvonne
skravlus Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Foruten brudekjolen, overrasket jeg ham med en sang i kirken, gave han fikk i løpet av talen min til ham, to svært personlige og uventede morgengaver, champagne på rommet, samt hilsen over callingen på flyet. Mange av flypassasjerene var bryllupsgjestene våre, så de ble like overrasket de også😄
Gjest Hjertesukk Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Utrolig mange flotte og gode ideer her!! Kjolen min er også hemmelig, men han har jo fått sett skoene, sløret og vet sånn ca hvordan jeg skal ha håret. Syntes det er så vanskelig å holde ting hemmelig for ham! hehe
Gjest Doh Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 At jeg holdt tale. Hadde på forhånd sagt at det ikke kom til å skje, for jeg hater å snakke foran forsamlinger. Mannen ble veldig overraska og rørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå