Gå til innhold

Valg av brudekjole...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å prøvde brudekjoler igår og sitter igjen med en kjole som jeg virkelig kunne tenkt meg! Ikke den typen jeg hadde sett for meg at jeg ville ha, men syns den var sikkelig fin likevell.

Selgeren sa noe i den gata om at den kjolen som "sitter" igjen er ofte den det blir eller den man vil ha. Bare lurer på om det stemmer? Om noen har egne erfaringer om dette?

Er bare litt redd for at jeg skal angre på at jeg ikke letet mer, siden det er ca 1 år til bryllupet. Men samtidig så om jeg går for den kjolen, så kommer jeg jo ikke til å prøve flere brudekjoler... Noen tanker? :)

Anonymous poster hash: 2a1a1...c58
Videoannonse
Annonse
Gjest Hjertesukk
Skrevet

Jeg kjøpte min ca 8-9 mnd før bryllupet, nå er det få mnd igjen og jeg har ikke tenkt mer over det:) Er fornøyd med kjøpet! Har selvfølgelig sluttet å se på programmer ala "say yes to the dress" og man må jo ALDRI finne på å prøve på flere kjoler :P Hihi. Tror det skal gå greit, kjenn på magefølelsen din!!

Skrevet

Kjenner igjen det!

Jeg var livredd for å kaste meg over det første og beste :) Likevel forelsket jeg meg på første salongbesøk. I en kjole ganske annerledes enn hva jeg hadde tenkt.. Hadde veldig lyst på den en stund, og fikk beskjed om at det ikke hastet å ta avgjørelsen fordi de kunne bestille den inn ut året. Så da la jeg hele kjoleprosjektet litt på is et par måneder, også tenkte jeg mer om mer på at "det var jo egentlig ikke heeeeelt sånn jeg hadde tenkt" og ble mer usikkert. Så jeg prøvde videre andre steder, kikket mye etter inspo på nettet og endte opp med en annen!

Man må bare ta den avgjørelsen.. Eller ikke ;) Som nevnt over her er det kun magefølelsen som gjelder!

Går du for den bør du holde øynene unna andre kjoler etterpå - lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...