Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere julebord på jobben, men mangler idéer. Vi er 8 gutter og 2 jenter, de fleste i alderen 25-35. Planen er å begynne på kontoret i 15-tiden, og spise et eller annet sted i Oslo. Mellom der ønsker jeg å ha en morsom aktivitet, enten på kontoret eller eksternt. Det er et godt miljø på jobben, og det helt lov å drite seg litt ut o.l. Vi har et ganske greit budsjett, men ikke rom for noe veldig ekstravagant.

Jeg tenkte på å arrangere juleølsmaking, da det er flere som er ølinteressert, men vi har en som ikke drikker alkohol, og med så få mennesker ønsker vi å passe på at alle føler seg inkludert. Ettersom vi er i finstasen (ihvertfall oss jentene, jeg får være glad for de guttene som faktisk bytter ut olabuksen mot en dressbukse :fnise: ), så bør det ikke være en veldig fysisk aktivitet.

Jeg tar også gjerne imot tips om gode spisesteder. Sjefen ønsker tradisjonell julemat, men vi yngre kan tenke oss noe litt mer moderne. Vi har også en vegetarianer å ta hensyn til, men ellers ingen allergier el.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale juletapas :) er ikke kjent i Oslo området, men kan tenke meg at det er noen som har det. I forkant kan dere enten kjøpe litt alkohol til kontoret og ha noen typiske barneleker. F.eks stolleken med en vri. Hver gang musikken stoppes skal du be dem å finne en spesiell ting, eks lighter, penn osv. Quiz er et annet eksempel. Og da ta med spørsmål om dere selv. Dette er ting som kanskje løser opp stemningen og i tillegg får man det barnslige frem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...