Appina Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Hei på dere Jeg vet at 2013 ikke er over ennå, og at det fortsatt er 2 måneder igjen av den før vi går inn i et nytt år. Men...... er det allikevel noen her inne som kanskje har begynt å gjøre opp en slags status for hvor positiv eller negativ dette året har blitt for dere? Beveger pendelen seg i den positive eller negative retningen i henhold til ønsker, forventninger eller krav du/dere har hatt, og har noen av dem blitt innfridd for dere? Er du fornøyd med ditt 2013? Eller håper du at 2014 kan bli det året som 2013 aldri ble? For min del så har året vært sånn midt i mellom, og jeg kan ikke akkurat påstå at 2013 har vært negativ, men jeg kan heller ikke påstå det motsatte. Derfor så føler jeg at jeg lander på midt i mellom. Men samtidig så håper jeg at det neste året blir enda bedre, og at pendelen min lander på positiv fremfor negativ/midt i mellom.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Ganske positivt egentlig. Spesielt på mannfolk-fronten. Har datet 3 karer dette året og ble sammen med en i sommer som jeg er sammen med fortsatt, og vi har det utrolig bra sammen. Ellers har det egentlig ikke skjedd så utrolig mye for min del. Har slitt litt på begynnelsen av året pga dødsfall og sliter litt nå pga en alvorlig sykdom hos noen i familien, så akkurat det har dratt ned mye hos meg, men likevel har jeg hatt det bra alt i alt Anonymous poster hash: ad3fd...b13
Appina Skrevet 2. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2013 Jeg er glad på dine vegne angående dette med kjæreste:) Det andre var jo kjipt, men håper det ordner seg tilslutt. Føler du ellers at du har fått de materielle behovene dine oppfylt? Ting du har ønsket deg, som du endelig har fått? Kanskje reiser til steder du har drømt om? Hvis du har lyst til å dele da. Det er selvfølgelig frivillig. Tenkte bare å finne ut om andre gjør det samme som meg, og ser tilbake på året som har gått for så å summere de negative med de positive erfaringene og opplevelsene man har hatt, og finne ut hvor man lander hen tilslutt. Jeg kan jo fortelle litt selv også, og ikke bare spørre;) Jeg har ikke fått reist noe særlig i år, og så har jeg prøvd å prioritere hva som er viktigst selv om jeg også har latt meg fristes til å foreta noen unødvendige kjøp. Men det er vel sånn for oss alle det, er det ikke? Flere som har lyst til å dele tankene sine rundt året de har hatt? (selv om året ikke er over riktig ennå...?)
Anglofil Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Jeg er relativt fornøyd med 2013. På en side ble jeg ikke ferdig med masteroppgaven, men samtidig så fikk jeg jobb og fra i går, 1.november gikk jeg fra å være vikar til fast ansatt. Det samtidig vært et litt tøft år, så jeg håper neste år blir bedre ift at jeg slipper å oppleve alvorlig sykdom osv. Ellers håper jeg i 2014 at jeg får levert masteroppgaven min og får kjøpt egen bolig. Mye å se fram i mot. Mvh Yvonne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå