Gå til innhold

Min mor holder på med en som jeg var kompis med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut her om dagen at moren min holder på med en tideligere kompis av meg. Jeg er i 20 årene og han er vel rett over tretti. Vi har snakket mye før, men aldri noe sånn flørtete eller noe seksuelt, bare vært venner. Min mor er i midten av førti årene og jeg synes egentlig dette er litt rart og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Hun har ikke nevnt noe til meg enna, men jeg har skjønt at det er noe mellom dem, for jeg har sett han har sendt mange meldinger til henne og hun er veldig mye mer opptatt av mobilen enn tideligere.

Så klart er jeg glad for at min mor har funnet noen, siden hun har vært alene i noen år nå, men jeg synes det bare er sinnsykt rart at det er min tideligere kompis!

Har dere noen tips om hvordan jeg skal forholde meg til dette om det utvikler seg mer? Skal jeg si noe til henne eller bare la henne styre på selv?

Kanskje et veldig barnslig spørsål, mulig jeg bare er i litt sjokk nå!

Anonymous poster hash: 59df8...53e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig meg gjest her.

Du er ikke venn med han lengere, han har ikke vært romantisk med deg.

For alt du vet så er dette mannen i livet til mammaen din. Skjønner at det er rart men ta deg en øl å la det være :)

Skrevet

Jeg hadde styntes det hadde vært fryktelig rart om det var min mor som holdt på med en kompis av meg. Du kan jo forsøke å forklare henne at du synes det er rart, men det er vel lite du kan gjøre med det.
Men hadde det vært en tidligere flørt av deg, hadde det vært mye verre.

Skrevet

TS her!

Takk for tips! Jeg vet at jeg skal holde meg vekke fra det, og heller fortelle henne at det er rart når hun forteller meg noe. Han er jo nærmere meg i alder enn han er i min mor, noe jeg syns er mest rart egentlig! :) men jeg får bare ta det med ro nå og ikke tenke så mye på det før hun er klar til å fortelle meg det!

Anonymous poster hash: 59df8...53e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...