Gå til innhold

Trenger et par ekspert-tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hele greia høres kanskje litt corny ut, men uansett -jeg vil spørre ekspertene som er jentene der ute.

Er jo kommet litt "oppi åra", syns ikke selv jeg er spesielt gammel men uansett har jeg et "problem" jeg gjerne vil ha løst :fnise:

Jeg sliter litt med å bli kjent med folk -spesielt jenter, når jeg først er kjent med dem er det ikke noe problem men det er bare kneika.

Dette gjør jo selvsagt at jeg er singel, har hatt noen forhold men ikke mange. Nå vil jeg rett og slett forandre meg, så spørsmålet er jo selvfølgelig -om jeg skulle blitt kjent med og eventuelt sammen med deg -hvordan skulle jeg gått frem? Hva hadde gjort at dere ville blitt innteresert i akkurat meg på ene eller andre måten?

Ser jo helt normal ut, tjener helt greit, er jo snitt+ på iq så ikke dum eller noe sånt, sies jeg har humor og jeg har ikke noen sære behov som å sleike på lyktestolper eller noe sånt men jentene virker jo ikke spesielt int. , ikke det at jeg forventer slåsskamper om meg -bare litt mer innteresse fra jenter :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...