AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Jeg plusser nesten aldri innlegg fra medlemmer, selv om jeg kan være enig. Terskelen for å plusse innlegg skrevet av AB er mye lavere, der kan jeg til og med være litt raus. Hva med deg?Anonymous poster hash: fdd76...df5 6
Gjest pausemusikk Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Gir pluss hver gang jeg ser et innlegg jeg liker og er enig i. Det koster meg jo ingenting? 14
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Plusser alt jeg liker av innhold og person om jeg kjenner personen igjen. Gretne folk får ingenting, men de som kommer med velbegrunnet kritikk får pluss dersom jeg er enig. Anonymous poster hash: c2243...75e 3
Ruby_Tuesday Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Tok meg ganske lang tid før jeg skjønte at man kunne gi pluss.. Så oppegående er jeg liksom....... 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Nei, det vil jeg ikke si. Anonymous poster hash: f0967...18a 1
Amphitrite Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Jeg plusser når jeg ser innlegg jeg liker. 2
Gjest extra Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Gir pluss hver gang jeg ser et innlegg jeg liker og er enig i. Det koster meg jo ingenting? Gir deg pluss jeg 1
Gjest avocadoen Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Plusser når jeg ser et innlegg jeg liker ja. Tenker ikke noe over at det er AB eller ikke egentlig 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Plusser alle innleggene jeg er enig med, spiller ingen rolle om det er skrevet av AB eller noen med brukernavn, er jeg enig plusset jeg. Gir sympatiplusser også Må dog nevne at det er noen brukere jeg ikke plussere (har sett noen kommentere at de har så og så mye plusser i en debatt) og slike plusser jeg ikke, de må ha skrevet et meget godt innlegget som jeg er veldig enig i før jeg plusser Anonymous poster hash: cc4a7...c78 1
Gjest SweetSunshine Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 (endret) Jeg plusser nesten aldri innlegg fra medlemmer, selv om jeg kan være enig. Terskelen for å plusse innlegg skrevet av AB er mye lavere, der kan jeg til og med være litt raus. Hva med deg?Anonymous poster hash: fdd76...df5 Jeg skjønner ikke at det har noe å si om det er AB eller et medlem som har skrevet innlegget, med hvis jeg skulle ha valgt å plusse en av de to gruppene, så hadde det blitt medlemmer. Jeg blir av og til litt provosert av hvor lett det er å gjemme seg bak AB funksjonen for å skrive nedlatene og grusomme ting, og ikke minst hvor lett det er å vise støtten sin til innlegget ved å plusse det. Plutselig har et slikt innlegg 20 plusser. Anonymitet er ikke alltid positivt spør du meg. Endret 1. november 2013 av SweetSunshine
pantertante Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Jeg plusser nesten aldri innlegg fra medlemmer, selv om jeg kan være enig. Terskelen for å plusse innlegg skrevet av AB er mye lavere, der kan jeg til og med være litt raus.Anonymous poster hash: fdd76...df5 Nå er jo alle registrerte medlemmer, men du mener at du nesten aldri plusser dem som poster med nick selv om du er enig? Hvorfor det? Selv plusser jeg innlegg jeg liker, er enig med, synes er morsomme etc. uavhengig av om de er anonyme eller ikke. Noen brukere får pluss av meg stort sett hver gang jeg leser innleggene deres fordi de alltid står for de samme meningene som meg. Jeg trenger ikke engang lese ferdig (om det er langt) før jeg plusser.
Pearl2.0 Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Jeg plusser i hytt og pine, spesielt hvis jeg deler verdier, humor og tankegang med vedkommende Liker også morsomme referanser og gode punch lines Nick eller anonym, spiller ingen rolle. Også synes jeg gniten er et søtt ord 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Pluss pluss så får du en pluss.... Anonymous poster hash: c2243...75e 1
Gamerfrue Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Jeg skjønner ikke at det har noe å si om det er AB eller et medlem som har skrevet innlegget, med hvis jeg skulle ha valgt å plusse en av de to gruppene, så hadde det blitt medlemmer. Jeg er av og til litt provosert på hvor lett det er å gjemme seg bak AB funksjonen for å skrive nedlatene og grusomme ting, og ikke minst hvor lett det er å vise støtten sin til innlegget ved å plusse det. Plutselig har et slikt innlegg 20 plusser. Anonymitet er ikke alltid positivt spør du meg. + 1 1
Ghost Hunter Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Jeg plusser veldig sjeldent. Innlegget må fange oppmerksomheten min
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Jeg plusser mye. Morsomme innlegg, tankevekkende innlegg, gode innlegg, innlegg som er komiske, noen ganger innlegg som er ufrivillig komiske, innlegg jeg lærer noe av, innlegg jeg er enig i, innlegg av AB, innlegg av brukere. Jeg sympatiplusser også, dersom innlegget ikke er helt på ræva. Ellers så plusser jeg alltid de første til å skrive et poeng i en tråd, og ikke personen som siterer og skriver ENIG. Og jeg kan plusse brukere jeg har et mindre godt inntrykk av, men må innrømme at terskelen er høyere. Noen mennesker vil man alltid gi mer slingringsmonn, godvilje og prøve å se poengene til enn andre. Sånn er det for meg alle steder, også på KG. Anonymous poster hash: 0f97b...775 4
Gamerfrue Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 Jeg plusser veldig sjeldent. Innlegget må fange oppmerksomheten min Åh shit - det innlegget der opplevde jeg faktisk at vekket sånn skikkelig barnslig konkurranseinstinkt i meg selv! Sånn "Damn, hun der var vanskelig å imponere...! Jeg skal skrive noe rasende bra for å gjøre knallinntrykk på henne og fortjene en +1 fordi den betyr mer enn +1 fra noen andre." Brains ways are mysterious.
Anoia Skrevet 1. november 2013 #20 Skrevet 1. november 2013 Jeg plusser mye. Morsomme innlegg, tankevekkende innlegg, gode innlegg, innlegg som er komiske, noen ganger innlegg som er ufrivillig komiske, innlegg jeg lærer noe av, innlegg jeg er enig i, innlegg av AB, innlegg av brukere. Jeg sympatiplusser også, dersom innlegget ikke er helt på ræva. Ellers så plusser jeg alltid de første til å skrive et poeng i en tråd, og ikke personen som siterer og skriver ENIG. Og jeg kan plusse brukere jeg har et mindre godt inntrykk av, men må innrømme at terskelen er høyere. Noen mennesker vil man alltid gi mer slingringsmonn, godvilje og prøve å se poengene til enn andre. Sånn er det for meg alle steder, også på KG. Anonymous poster hash: 0f97b...775 Dette innlegget kunne like gjerne vært skrevet av meg, så jeg gir deg et enighetspluss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå