AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Det er så lenge siden jeg har hørt noe fra flørten. (Det pleier å være slik i periodene han er mye borte. ) Han liker ikke small talk på sms. Det han derimot liker, er når jeg tar initiativ til å være dirty. Uansett, blir det teit å sende en melding: "Det er bare å komme,jeg skal være hjemme resten av kvelden." for så å like etterpå sende: "Oi, den gikk visst feil...Men du må bare komme hvis du vil. ;)" Er det "morsomt" eller teit?Anonymous poster hash: 40d56...a0f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Vil han ikke da lure på hvem du sendte den til i utgangspunktet? Anonymous poster hash: c43f1...b48 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Min oppfatning er at det alltid blir teit å sende melding "feil". Er så lett gjennomskuelig! Bedre å bare være ærlig. Bare sende en melding med "Hva gjør du i kveld da? :)" Anonymous poster hash: 84441...5d6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Tror jeg hadde forsøkt meg på noe litt mer dirty og litt mindre "morsomt". Evt hadde jeg droppet fyren helt, siden jeg ikke liker menn som ikke har behov for kontakt og nærhet regelmessig. Anonymous poster hash: f78ff...993 2
pinar Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Hva er morsomt med det? Spør heller direkte. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Okei, dropper ideen om å "sende feil". Kan fort komme feil ut hvis han lurer på hvem andre som skulle fått meldingen. :o Det som holder meg litt igjen med å være direkte, er at jeg for et par uker siden bare sendte en melding og spurte hvordan han hadde det for tiden. Jeg bør vel snart lære at han Ikke svarer på denslags. (Selv om han fint kan sende en slik melding til meg, men da i perioder der han har "jobbfri".) Ideer til hva jeg kan sende? (Gjerne med en smådirty undertone) Blir det for "desperat" å sende "Hva gjør du i kveld? :)" Anonymous poster hash: 40d56...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Nei, spør rett ut hva han gjør i kveld Anonymous poster hash: 18501...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Han høres mer ut som en pulevenn enn en potensiel kjæreste... Bare si du er kåt og vil ha pikk. Han er mann; det er ingen vits i å legge ned masse arbeid i å gå rundt grøten. Anonymous poster hash: f78ff...993 2
pinar Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Er dette et kun seksuelt forhold, ellet en potensiell kjæreste? For ut fra hva du skriver virker han jo ikke så interessert? 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Siden dette er KG, vil sikkert ingen her tro på hverken han eller meg, men overfor sine kamerater har han gitt uttrykk for at han ikke vil inn i et forhold nå. Dette pga. karrieren. Han er mye rundt omkring. Hans siste forhold tok slutt i fjor sommer, etter at det hadde hanglet en stund fordi de aldri så hverandre. Han har ikke sagt direkte til meg at han ikke kan være interessert i noe mer enn sex, men har gitt uttrykk for at han ikke har tid nå. Etter som jeg har innblikk i store deler av kalenderen hans, vet jeg at dette er sant. Timeplanen er spikret, han får ikke gjort noe fra eller til uansett hvor mye han skulle ønske. Jeg føler han holder meg på vent. Det er bare i perioder hvor han jobber mye, holder på med flere prosjekter og er "over alt" som det blir stille. Så tar han opp tråden igjen når det roer seg. Er det dumt av meg å ta kontakt? Han har sagt han ikke liker jenter som spiller uinteressert, og jeg tror det er det som stresser meg...Anonymous poster hash: 40d56...a0f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Er det bare jeg som har inntrykk av at det er fler enn normalt på KG som har kjærester/dater noen som reiser mye i jobb og aldri sender SMS?Anonymous poster hash: 5f225...18e 2
Gjest winston Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Er det bare jeg som har inntrykk av at det er fler enn normalt på KG som har kjærester/dater noen som reiser mye i jobb og aldri sender SMS?Anonymous poster hash: 5f225...18e Det er vel heller samme som skriver om og om igjen;) 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #13 Skrevet 2. november 2013 Er det bare jeg som har inntrykk av at det er fler enn normalt på KG som har kjærester/dater noen som reiser mye i jobb og aldri sender SMS?Anonymous poster hash: 5f225...18e Vil tro det er temmelig utbredt at folk holder ut med menn/kvinner de ikke er 100% fornøyde med. Dysfunksjonelle forhold ser jo nærmest ut til å være en norm. Det trer nok spesielt godt frem her inne, siden dette jo er et sted hvor man stort sett skriver om problemer og andre negative ting som hender. Anonymous poster hash: f78ff...993 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå