AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 I det siste har pus begynte å få noen hvite "hårstrå" som er helt hvite og ganske stri. Noen tanker om hva dette kan være? Han er 2 år gammel. Begynner de å få litt hvit pels når de eldes eller? Han er helt grå - med en eller to hvite hår spredt over hele kroppen her og der. Anonymous poster hash: 9009c...385
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Altså, to "hårstrå" her og to "hårstrå" der. Ikke bare to stk over hele kroppen Har bare lagt merke til at det har kommet litt etter litt. Anonymous poster hash: 9009c...385
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Det er da normalt? Forrige katten min hadde iallefall sånn laaaange hvite hår her og der Tror alle de andre kattene jeg har hatt hadde det også. Anonymous poster hash: d5507...2bb
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Ja, det har bare dukket på flere i det siste som jeg har lagt merke til, og lurte på om det kom av noe Anonymous poster hash: 9009c...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå