Nerine_ Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Er det noen som vet om en shampo og balsam fra iherb som faktisk funker? Håret mitt er litt tørt og trenger fuktighet. Ekstra pluss om det er en serie som tar vare på farget hår. Jeg er også på jakt etter fuktkur og proteinkur, håret trenger litt ekstra pleie etter hårfarging og varmeverktøy.
Appina Skrevet 2. november 2013 #2 Skrevet 2. november 2013 Jeg vet om noen som har testet shampoo fra Giovanni-serien, og vedkommende var kjempefornøyd. Du kan få kjøpt produktene enten hos iherb.com, men hvis du vil ta på dem, se dem med egne øyne, og lukte på dem, så foreslår jeg at du tar en tur innom din nærmeste helsekost-butikk. De selger både shampoo, balsam, håndkremer og bodylotion der. Og hårkurer også, hvis du skulle trenge det. Angående hårkurer så vet jeg om mange som sverger til olje som er den beste kuren du kan gi til håret ditt. Det trenger ikke være en fancy smancy hårolje som er svindyr - kjøp en helt vanlig olje i en hvilken som helst matbutikk - funker fantastisk!!! Enten olivenolje, eller kokosolje som må varmes opp litt før det kan påføres håret. La det virke i alt fra en halvtime til noen timer før du vasker håret som normalt. Bruk gjerne en dusjhette rundt hodet mens du kurer håret ditt. Avslutt gjerne med en balsam som du så skyller ut i kaldt vann. Du skal nok se at håret ditt våkner til live igjen etterhvert. Og hvis du klarer å holde deg unna hårfønere og andre varmepreparater, og i stedet lar håret lufttørkes, så er jeg sikker på at du ikke kommer til å angre på avgjørelsen. Det vil kanskje ta noe lengre tid å få det tørt, men håret ditt fortjener det!
Nerine_ Skrevet 2. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2013 Jeg vet om noen som har testet shampoo fra Giovanni-serien, og vedkommende var kjempefornøyd. Du kan få kjøpt produktene enten hos iherb.com, men hvis du vil ta på dem, se dem med egne øyne, og lukte på dem, så foreslår jeg at du tar en tur innom din nærmeste helsekost-butikk. De selger både shampoo, balsam, håndkremer og bodylotion der. Og hårkurer også, hvis du skulle trenge det. Angående hårkurer så vet jeg om mange som sverger til olje som er den beste kuren du kan gi til håret ditt. Det trenger ikke være en fancy smancy hårolje som er svindyr - kjøp en helt vanlig olje i en hvilken som helst matbutikk - funker fantastisk!!! Enten olivenolje, eller kokosolje som må varmes opp litt før det kan påføres håret. La det virke i alt fra en halvtime til noen timer før du vasker håret som normalt. Bruk gjerne en dusjhette rundt hodet mens du kurer håret ditt. Avslutt gjerne med en balsam som du så skyller ut i kaldt vann. Du skal nok se at håret ditt våkner til live igjen etterhvert. Og hvis du klarer å holde deg unna hårfønere og andre varmepreparater, og i stedet lar håret lufttørkes, så er jeg sikker på at du ikke kommer til å angre på avgjørelsen. Det vil kanskje ta noe lengre tid å få det tørt, men håret ditt fortjener det! Jeg bruker rettetang, og det har jeg absolutt ikke tenkt å slutte med, liker ikke mitt naturlige hår Helsekost produkter er ofte 3 ganger dyrere enn iherb, derfor jeg lurte på om noen visste om noe om fungerte fra iherb
Appina Skrevet 2. november 2013 #4 Skrevet 2. november 2013 Helsekost produkter er ofte 3 ganger dyrere enn iherb, derfor jeg lurte på om noen visste om noe om fungerte fra iherb Ok, det forstår jeg. Da får du skrive 'Giovanni' i søkefeltet inne hos iherb.com, og se om du finner noen produkter som faller i smak. Jeg vet ihvertfall at hun som testet shampooen, og et par andre produkter fra denne serien, virket veldig fornøyd. Jeg har også testet noen av produktene, og har så langt ikke hatt noe å klage på. Men hvis du vil fortsette å lete, så synes jeg at du skal gjøre det. Du skal jo tross alt bli fornøyd med produktet tilslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå