Gå til innhold

maling av vinduer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har noen furuvinduer på kjøkkenet som skal males, men går ikke som planlagt. Lakken som var på var umulig å få av så kjlpte derfor lakkfjerner som ble påført og fjernet som beskrevet.

Sååå, grunningen: blir klebrig og misfarget, tørket fort. Tenkte det var slik malingen skulle være.

Interiør maling for vinduer: veldig klebrig, umulig å få fint, tørker fort og blir misfarget.

Hva skjer?

Anonymous poster hash: cd88b...28d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva slags grunning har du brukt?

Anonymous poster hash: 4af57...de6
Skrevet

Du kunne bare vasket alt ned med rød sprit eller kraftvask. Så grunnet med heftgrunn 2 strøk, så 2-3 strøk med halv eller helblank maling. Jeg har glans 40 på mine og synes det ble fint.

Anonymous poster hash: 76719...f2e
Skrevet

Hei.

Har noen furuvinduer på kjøkkenet som skal males, men går ikke som planlagt. Lakken som var på var umulig å få av så kjlpte derfor lakkfjerner som ble påført og fjernet som beskrevet.

Sååå, grunningen: blir klebrig og misfarget, tørket fort. Tenkte det var slik malingen skulle være.

Interiør maling for vinduer: veldig klebrig, umulig å få fint, tørker fort og blir misfarget.

Hva skjer?

Anonymous poster hash: cd88b...28d

Sikker på at du hadde fått bort lakkfjerneren skikkelig, og at den var tørr?

Jeg har aldri brukt lakkfjerner, så vet ikke hva den inneholder.

Men jeg blandet penslene mine en gang, og brukte malingspenselen til grunning. Det ble helt kræsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...