beachsex Skrevet 12. juni 2002 #1 Skrevet 12. juni 2002 Er det mange av dere jenter her som har hatt sex utendørs? For min del så har jeg og kona hatt sex på stranda i Hellas, på diverse svaberg nedover sørlandet og rundt Oslofjorden forøvrig... Elsker å ha sex utendørs, og vi tror at noen har sett oss ved et par anledninger Hvordan gjør dere det utendørs? Kanskje vi kan få noen hete erfaringer/tips?
Frøken Fryd Skrevet 12. juni 2002 #2 Skrevet 12. juni 2002 He he, ja sex utendørs er super opphissende og deilig. Muligheten for å bli "oppdaget" gjør det jo bare enda mer spennende. Har også gjort det på stranden i Hellas, men vi strevde fært for å finne passende sted. Noen tips??? Jeg og min kjære har funnet ut at det er lettest å få til om kvelden når alle er gått hjem fra stranden... Sex på en fjelltopp er også å anbefale.. Fin utsikt da vet dere. Finnes mange fjelltopper litt utenfor allfarvei, f. eks i Jotunheimen, som kan egne seg. Været må være sånn passe bra, da. Ikke noe særlig i sludd og kuling! Klem, Frk. Fryd1212[ Dette Innlegg er endret av: Frøken Fryd den 2002-06-12 16:20 ]
Stein Skrevet 12. juni 2002 #3 Skrevet 12. juni 2002 Heisann Digg ikke sant, sex i det fri. Jeg har opplevd det et par ganger og like morro er det hver gang. Det ligger kanskje litt spenning i om en blir oppdaget, men jeg hadde ikke likt det om jeg har finni ut noen hadde sett på. Men hva kan en gjøre om noen hadde sett noe da.... Nei vi "tråla" område litt først vi, avsides liggendes skogsveier er fine:) rasteplasser ved skauen, gå en tur i skogen Hva en kan gjøre for å ikke å bli oppdaget er jeg ikke sikker på, men det er morro og høre om flere som synest det er artigt og ta seg en tur ut i det fri. Stein...
Gjest Lottemor Skrevet 12. juni 2002 #4 Skrevet 12. juni 2002 hei.... jo spennende no når tempraturen stiger i luften og det blir tørrt på bakken..... Kribbler i kropp og sjel Sex i det fri er det ingenting som slår... Og no når det er ferietid og mange drar på bilferie så kan jeg annbefale bilens panser,når lysten kommer snikende så er det ikke verre enn å stoppe i en buss lomme eller lignende og legge dama på panseret (er en fordel om det er kveld eller øde,minsker sjangsen for at man blir aristert) Så har man disse koselige sommer kveldene der man går på tur i byens park og plutsekig hadde seg på en av benkene..... det er bare fantasien som stopper for hvor man kan hvist man vil GOD SOMMER12
Gjest Virvel Skrevet 12. juni 2002 #5 Skrevet 12. juni 2002 Åjada! Sex utendørs er alltid like moro, det blir liksom ekstra deilig når solen skinner på nakne kropper... (Det er vel ikke for ingenting at nordmenn er på verdenstoppen over å ha sex i det fri)
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #6 Skrevet 12. juni 2002 Ingenting er som sex utendørs!! Har mange deilige erfaringer, og kan nevne noen... Da vi var på bryllupsreise i Spania satt vi på balkongen en kveld, han satt i en solstol - først sugde jeg han for deretter å ri han. Tanken på at mange kunne se oss gjorde det bare ekstra spennende... En gang var i påske-fjellet..Vi gikk skitur og tok oss en pause ..bak noen trær...ble litt kaldt..men deilig! Så i sjøen flere ganger..På stranden..Det er bare fantasien som stopper oss..!! Lykke til!!!
Kevin Skrevet 12. juni 2002 #7 Skrevet 12. juni 2002 Sex ute i det fri er en beruselse uten like. Bare å kjenne vind og sol på naken kropp, får det til å krible i kroppen. Muligheten for at man kan bli tatt på fersken, gjør det hele bare mer intenst. Har man ikke forsøkt, MÅ det prøves.... 12
@lfa Skrevet 12. juni 2002 #8 Skrevet 12. juni 2002 Sex i det fri anbefales, ja... Det er jo egentlig bare fantasien som setter grenser.... Sukk, det er deilig med sommer! 12
beachsex Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2002 Fint å se at så mange nyter sex i det fri, det er jo det deiligste som finnes.. Hvor har dere gjort det? Bor selv i Oslo og har gjort det på Rolfstangen strand (Snarøya) og i Nordmarka.. Ellers så kan jeg jo nevne på en fjellhylle i Jotunheimen, og i diverse skoger ellers på Østlandet.. Husker da vi gikk en fjelltur i Jotunheimen og vi nærmet oss veien igjen, og det var et lite "søkk" terrenget. Vi kledde oss helt nakne, men beholdt fjellskoene på. Når jeg tok henne bakfra stående så kunne noen fra en bobil se oss (hvis de var inne..). Det var litt ekstra pirrende..
Cassandra Skrevet 13. juni 2002 #10 Skrevet 13. juni 2002 Hm... jeg tror jeg er litt snerpete jeg.. Hvis faren var tilstede at noen kunne sett oss, så ville jeg ALDRI gjort det. Jeg mener at sex er privat og ikke for lystne blikk. Jeg har altså hatt sex i det fri en gang, og jeg for min del var ganske opptatt av at det helt sikkert var krypdyr på bakken Så etter endt "business" var jeg kjapt på bena og børstet og kostet og ristet... Så mye for romatikken.. Men hvem vet?? Kanskje jeg drister meg til ett nytt forsøk? Overraske meg selv og min partner 12
Gjest gjest 0 Skrevet 13. juni 2002 #11 Skrevet 13. juni 2002 uuuæææææ!!! På panseret??? Og ripe opp og bulke den fine bilen min?? Aldri i livet!! (hysterisk for riper og bulker....) Men ellers så er sex i det fri fantastisk! Har kun gjort det i regnvått gress midt på natta på hyttetur ved mjøsa. Vanvittig pirrende! Selv om jeg pådro meg et skikkelig myggestikk på rompa... Ellers så har jeg prøvd den gamle bilen min.. hehe, på en parkeringsplass. Var dødsnervøs for at noen skulle se oss! Drømmer om sex i det fri i pøsende sommerregn! mmmm12
Morlock Skrevet 13. juni 2002 #12 Skrevet 13. juni 2002 Min kjære og jeg skulle kjøre fra Oslo til Skien en gang, og ble litt kåte på veien. Vi fant en liten skogs vei/ blind vei ned bak noen trær. Så gikk vi ut av bilen og hadde deilig sex. han tok meg bakfra mens jeg lente meg på panseret. Bilene kjørte forbi bare noen meter unna. Ganske pirrende
beachsex Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #13 Skrevet 13. juni 2002 Vi har vel alle litt sperre for at folk skal se på, men når man er kåt nok så gir man litt blaffen og synes det bare er ekstra pirrende.. Spesielt dama er redd det kan komme noen, men husker en gang på stranda i syden når det var mørkt, vi hadde vært ute og tatt noen drinker og kost oss før vi gikk ned mot stranda med ett klart formål. Etter at vi hadde revet av hverandre noen klær så oppdaget vi folk sove ved siden av oss (ca. 2m bortenfor..), vi flyttet oss og flyttet oss igjen før dama, sinnsykt kåt, insisterte på å bli knullet der og da. Vi trodde vi var alene, men vi er ganske sikre på at de som lå ca. 10 ovenfor der kunne både se og høre oss... Du mister gradvis litt sperren for at noen evt. kan se deg. Vi har ikke sett at noen har sett oss for å si det sånn, og det er en liten annen "business" (at noen bevisst ser på oss mener jeg). Snerpete eller ikke, deilig er det hvis du slapper litt mer av...
aline Skrevet 13. juni 2002 #14 Skrevet 13. juni 2002 Sex i det fri er deilig ja. Men dersom sjansen er særlig stor for at noen som ikke har bedt om det, kan gå på oss, da trives jeg ikke. Kunne vært helt greit å bli sett, men det måtte vært av noen som da valgte å se. Jeg hadde selv ikke nødvendigvis satt stor pris på å deise borti noen midt i akten hvorsomhelst, og da prøver jeg å skåne andre for det samme. MEN, jeg og tidligere kjæreste var på fjelltur... avsidesliggende fjell i Tromsø-traktene.... nysommer, klart vann, en liten dal bare for oss selv, og deilig sol og blå himmel. (men fremdeles såpass tidlig at litt varme måtte gies hverandre og alle insekter etc sov fremdeles...) Lagde ett lite bål som vi grillet pølser på, kledde oss nakne og badet i den krystallklare kulpen. varmet hverandre mens vi spiste grillet pølse, for så å ha deilig sex som dessert. en vakker, deilig og befriende seanse som gjerne skulle blitt gjentatt under rette omstendigheter gang etter gang!!! Deilig å kjenne luften mot kroppen mens man har det godt sammen. Sjansen var jo der for at noen skulle kunne komme, men den sjansen var minimal. Dessuten så hadde de spottet oss så lenge før noe særlig ble oppdaget, at brydd skulle det mye til før noen kunne blitt. 12
beachsex Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2002 Hei, morsomt å se at så mange synes det er deilig å ha sex utendørs.. Jeg er enig i at man bør passe på at ikke hvem som helst kan komme deisende på når man har seg litt. Vi passer på slik at ikke barn og eldre kan se oss, og vi legger oss ikke med vilje oss til slik at alle kan se oss. I Hellas f.eks. er det nok mest ungdom som sover på stranden, og tror kanskje ikke de har så mye imot å få litt underholdning.. Tenkte vi skulle forsøke oss på en av øyene i Oslofjorden, men det er jo ofte litt mange mennesker der, er jo litt opphissende hvis noen kan se oss, men tror ikke vi ville følt det så opphissende hvis noen kom deisende på..
luvV8s Skrevet 13. juni 2002 #16 Skrevet 13. juni 2002 jeg hadde sex på stranda 3 ganger i australia...en gang under åpen himmmel mens sola kom opp over havet...var en nydelig opplevelse. neste gang var det midt på natta og typen og jeg gikk en tur bortover stranda for å komme vekk fra vennene våre(det var ingen andre der ettersom det var en veldig liten strand out in nowhere)og vi endte med å ha sex. dessverre skjønte to av vennene hva vi skulle, og rettet bilen mot oss og "high beamed" oss..huffhuffhuff. det ble påkledning i en fart ja!!! den siste gangen var vi en 15 stykker som campet og jeg og gutten snek oss inn i teltet som var slått opp rett ved siden av bålet der alle de andre satt. ingen andre enn oss to vet om det...(ja også alle dere som leser det da) det var en sånn 1nite sak så vi ville ikke at alle vennene skulle vite om det! etterpå sugde/slikket vi hverandre ute på stranda, når alle de andre sov. det var spennende, siden de kunne jo våknet når som helst...12
Gjest Gjester Skrevet 15. september 2004 #17 Skrevet 15. september 2004 Jeg og samboern har hatt sex ute flere ganger, på verranda, strand og i skogen. Det er helt topp. I sommer hadde vi sex på en liten strand i Kroatia, trodde vi var helt alene. Men når vi akkurat er ferdige og snur oss ser vi at en sight-seeing båt akkurat har passert oss bare 20 meter fra land. Masse folk på dekk med kamera som sikkert fikk noen fine feriebilder. Litt pinlig, men etterpå ble vi så kåte av tanken på at alle hadde sett på oss at vi tok en omgang til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå