AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Hei. Nyinnflyttet i Oslo. Hvordan er det for en singel kar som meg å dra ut på byen alene? Stor mulighet for å bli kjent med jenter? Best å dra ut på pub eller utested? Anonymous poster hash: c6413...a74
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Om du vil pule er det bare å dra til et hvilket som helst sted som serverer alkohol. Et du ute etter kjæreste, dropper du slike steder. Bare kåte tøsejenter/tøsemenn som ferdes på slike steder. Anonymous poster hash: ee262...c18 3
Frisørdama Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 (endret) Spørs jo litt hva du er ute etter og hvordan du oppfører deg også. Hadde du vært en snill og grei fyr som kom bort for å slå av en prat og bli kjent hadde det vært helt allright. Hadde du vært sleezy og gris og kun vært ute etter mus på en opplagt måte hadde jeg gått med en gang. Men mange damer som er ute etter en mann for natta også, så det er vel muligheter uansett hva du vil både på utesteder og puber. Endret 1. november 2013 av Frisørdama
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Om du vil pule er det bare å dra til et hvilket som helst sted som serverer alkohol. Et du ute etter kjæreste, dropper du slike steder. Bare kåte tøsejenter/tøsemenn som ferdes på slike steder. Anonymous poster hash: ee262...c18 Forslag til utesteder eller puber? Anonymous poster hash: c6413...a74
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 hvor er du nå Hjemme. Tenkte i morgen. Anonymous poster hash: c6413...a74
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Tils til en pub der man kan kan stikke innom og bare slå av en prat med folk? Kanskje en brun pub? Anonymous poster hash: c6413...a74
Alina X Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Hold deg unna karl johan og grønland, mye puber og sånn,men også veldig mye spesielt ute og går. Jeg ville heller ha dratt mot grunerløkka og andre sentrumsnære områder som ikke er direkte i oslo gryta.
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. november 2013 #11 Skrevet 2. november 2013 Ta på deg kostyme i dag, så blir du kjent med masse folk.
Gjest JakeGreen Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Jeg anbefaler Internasjonalen på Youngstorget.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Jeg anbefaler Internasjonalen på Youngstorget. Her vil du finne halve sjekkemiljøet i Oslo iløpet av kvelden. Ellers er Fisk og Vilt og i området som er bra. Som back up kan du ha Fridays på Karl Johan. Anonymous poster hash: f9e49...97a
Gjest JakeGreen Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 Her vil du finne halve sjekkemiljøet i Oslo iløpet av kvelden. Ellers er Fisk og Vilt og i området som er bra. Som back up kan du ha Fridays på Karl Johan. Anonymous poster hash: f9e49...97a Virkelig? Har alltid følt at konkurransen der er rimelig lav og har ikke sett på det som en typisk sjekkeplass, men jentene er som regel veldig vennlige, åpne for kontakt og eh..., glem det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå