AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Er så redd pga alle ranene for tiden. I morgen skal jeg på fest på Grønland (i Oslo altså) og lurer på hvor jeg kan gjemme mobilen min? Jeg har en ganske lang og bred telefon, ikke bare å putte den i bh-en.. Skal ikke ha med kontanter, kun mobil og husnøkler. Og kanskje hårspray som beskyttelse om noen prøver å gang rape meg. Noen som har noen gode råd? Anonymous poster hash: 3dad3...034
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Hårspray som beskyttelse?! Fantastisk Putt mobilen i lomma. Anonymous poster hash: 1db56...4ff
Amphitrite Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 (endret) Når du er så redd, ville jeg ikke gått hvis jeg var deg. Endret 1. november 2013 av Amphitrite 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Hårspray som beskyttelse?! Fantastisk Putt mobilen i lomma. Anonymous poster hash: 1db56...4ff Ja, hva ellers foreslår du jeg skal bruke? Vinopptrekker? Dildo? Kanskje jeg skal ta med en pakke bacon siden de fleste ranerne er muslimer. Det kunne jo vært våpen i seg selv Hva hvis jeg putter mobilen i lomma og ranerne drar av meg jakka? Uff jeg er så redd disse søplefolka.. Menn står bak all dritt som skjer i samfunnet Skulle hatt sånn strømpeholder med plass til mobil, men det hadde de ikke på Kondomeriet. Anonymous poster hash: 3dad3...034 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Ja, hva ellers foreslår du jeg skal bruke? Vinopptrekker? Dildo? Kanskje jeg skal ta med en pakke bacon siden de fleste ranerne er muslimer. Det kunne jo vært våpen i seg selv Hva hvis jeg putter mobilen i lomma og ranerne drar av meg jakka? Uff jeg er så redd disse søplefolka.. Menn står bak all dritt som skjer i samfunnet Skulle hatt sånn strømpeholder med plass til mobil, men det hadde de ikke på Kondomeriet. Anonymous poster hash: 3dad3...034 Du er et trivelig troll, jeg skal jatte med jeg. Hvor har du planer om å oppbevare hårsprayen, ta med veske kun til hårspray høres kronglete ut. Anonymous poster hash: 1db56...4ff 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 En litt stor og elastisk sports-bh holder på mobilen vil jeg tro. Pleier å frakte litt av hvert i min av og til. Anonymous poster hash: c4202...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Du er et trivelig troll, jeg skal jatte med jeg. Hvor har du planer om å oppbevare hårsprayen, ta med veske kun til hårspray høres kronglete ut. Anonymous poster hash: 1db56...4ff Er så lei av at folk skriver troll hver gang man spør om noe råd! Herremin hatt og splitte mine bramseil sier jeg bare.. har du ikke noe fornuftig svar så la VÆR da for svarte f.... Skal ikke ha med veske, tenkte ha hårsprayen og nøkler i hånda så jeg er forberedt om noen prøver å overfalle meg. Anonymous poster hash: 3dad3...034
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 En litt stor og elastisk sports-bh holder på mobilen vil jeg tro. Pleier å frakte litt av hvert i min av og til. Anonymous poster hash: c4202...c7a Takk for et konstruktivt svar, der sa du noe smart. Anonymous poster hash: 3dad3...034
Binta Ba Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Seriøst? Isåfall: i lomma. Veska. Sjansen for at den blir stjålet er uhyre liten.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Når du er så redd, ville jeg ikke gått hvis jeg var deg. Hadde det ikke vært for disse drittmannfolka hadde jeg sluppet å være redd. Send de UT. Anonymous poster hash: 3dad3...034 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Putt den i musen. Jeg er ikke såå vid i skrufsen altså.. dessuten så blir den da fryktelig klissete Anonymous poster hash: 3dad3...034
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Er så lei av at folk skriver troll hver gang man spør om noe råd! Herremin hatt og splitte mine bramseil sier jeg bare.. har du ikke noe fornuftig svar så la VÆR da for svarte f.... Skal ikke ha med veske, tenkte ha hårsprayen og nøkler i hånda så jeg er forberedt om noen prøver å overfalle meg. Anonymous poster hash: 3dad3...034 Sorry at jeg dro trollekortet, antok at ingen kunne være så dum med vilje. Skjer ikke igjen. Heier på forslaget om å gå rundt hele kvelden med en hårspray i ene hånda, nøkler i andre hånda og mobilen i sportsBHen. Kanskje du kan ha en pakke bacon i trusa, sånn for ekstra sikkerhet`? Anonymous poster hash: 1db56...4ff 4
Alina X Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Hårspray i miniutgave i den ene hånda og lighter i den andre.....Burn motherfucker! 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Hårspray i miniutgave i den ene hånda og lighter i den andre.....Burn motherfucker! Ååå Alina, I like you! I like you a lot Det er jo halloween-tid, kanskje jeg skal kle meg ut som en gris? Da holder hvertfall muslimene seg unna. Anonymous poster hash: 3dad3...034 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Kan du ikke ha med en veske som du kan ha rundt livet/halsen. Eller så kan du ha høye støvletter på deg, så legger du mobilen oppi skoen. Anonymous poster hash: a088f...dee 1
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 (endret) Kjøp en mobil til 200kr 100kr, og ta med den. Den har du råd til å miste. Litt styr å flytte over simkortet, så tvillingsim er kanskje ikke så dumt. Endret 1. november 2013 av Lutetium 71 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Hva om han som voldtar deg er nordmann? Det har du kanskje ikke tenkt på! Nordmenn voldtar de og. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: bfb17...2e3 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 I lomma eller veska. Har du ikke lomme eller veske, legger du den igjen hjemme. Anonymous poster hash: 06355...aa6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #20 Skrevet 1. november 2013 Ja, hva ellers foreslår du jeg skal bruke? Vinopptrekker? Dildo? Kanskje jeg skal ta med en pakke bacon siden de fleste ranerne er muslimer. Det kunne jo vært våpen i seg selv Hva hvis jeg putter mobilen i lomma og ranerne drar av meg jakka? Uff jeg er så redd disse søplefolka.. Menn står bak all dritt som skjer i samfunnet Skulle hatt sånn strømpeholder med plass til mobil, men det hadde de ikke på Kondomeriet. Anonymous poster hash: 3dad3...034 Takk for kveldens latterbrøl!! Tips til deg, støvletter til knes eller oppover leggen, og skli mobilen ned i skaftet på støvletten. Anonymous poster hash: a8f50...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå