Gå til innhold

Vintersko - stødig såle, varme og fine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter hvert år å finne vintersko. De må ha en god såle som kan gå på is og snø uten å skli, de må være varme, OG se fine ut. Skal brukes i hverdagen og rundt i byen. Maks 2000kr. Noen som har tips? :)

Anonymous poster hash: ee1af...f6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hva slags stil du har, da.

Selv har jeg disse, og synes de er både behagelige, funksjonelle og fine (det er ingen fargeforskjell mellom støvelskaft og fot i virkeligheten). Bruker de på alt fra skogsturer til kafeturer.

Men spesielt trendy er de kanskje ikke, for de som bryr seg om slikt.. :)

Anonymous poster hash: 562e9...f5f
Skrevet

TS her. Jeg har en klassisk stil forresten. :)

• Liker 1
Skrevet

Ecco har faktisk endel fint i klassisk utseende som også er tilnærmet vanntett(holder bedre på varmet selv om de ikke er superforede) - jeg ville kikket i en større Eccoavdeling etter støvletter eller skoletter, og lagt inn ullsåle.

Anonymous poster hash: 97190...79b
Skrevet

Takk for tips, skal sjekke ut ecco :) Problemet mitt har alltid vært at jeg er veldig opptatt av utseende på skoene. Er opptatt av mote og stil. Og de som er skikkelig stødige og varme er ikke noe fine..

Men er nok bare jeg som leter på feil plass :) Prisen jeg vil betale er helst 2000kr, men det gjør ingenting om prisen er litt over. Setter veldig pris på flere tips! :)

(Har til nå brukt Acne Pistols med ullsåle og ullsokker i. Men de blir fortsatt litt kalde, og det er ikke alltid så praktisk med høye hæler.. Og føler sålen er litt glatt. Så i år vil jeg ha bedre sko!)

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Kan Megan fra Moods of Norway være noe du ikke har tenkt på?

- for jeg regner med du har vært rundt og sett selv først?

Skrevet

Kan Megan fra Moods of Norway være noe du ikke har tenkt på?

- for jeg regner med du har vært rundt og sett selv først?

Takk, men skal kjøpe med lav hel :) Har sett litt i noen butikker selv, men ikke funnet så mye.

Skrevet

Google Bianco Bendie, det er mine perfekte vintersko :)

• Liker 1
Skrevet

Nilsson shoes har mange fine sko. Kjøpte noen for over tre år siden som er like gode enda!

Anonymous poster hash: 44849...bf0
Skrevet

Tusen takk for tips begge to! Skal dra innom begge butikkene å se :)

Skrevet

Google Bianco Bendie, det er mine perfekte vintersko :)

Takk, de var veldig fine! Og rimeligere. Hvordan er kvaliteten på biancosko? Tenkte å ha skoene neste sesong også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...